Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Μουρίνιο:"Δεν συμπαθούσαν τον Ιησού Χριστό, δεν συμπαθούν και εμένα!"

Απίστευτες δηλώσεις κάνει κατά καιρούς ο Ζοζέ Μουρίνιο και έτσι και τώρα σε συνέντευξή του στην στην πορτογαλική «A Bola» ο τεχνικός της Ρεάλ συνέκρινε τον εαυτό του με τον Θεάνθρωπο!
«Δεν συμπαθούσαν όλοι τον Ιησού Χριστό και εμένα με αντιπαθούν ακόμα περισσότεροι», είπε αρχικά ο Μουρίνιο και στη συνέχεια αναφέρθηκε στο Champions League:
«Το Champions League, δεν είναι μια εμμονή για την Ρεάλ Μαδρίτης αυτή τη σεζόν. Ο εγωισμός μου έχει ικανοποιηθεί με τις κατακτήσεις όταν ήμουν στην Πόρτο και την Ίντερ. Δεν έχω κάτι να αποδείξω σε κάποιον. Θέλω να αποδείξω πράγματα στον εαυτό μου», συμπλήρωσε ο «Special One»...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα