Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Κασίγιας:"Ναι είμαι ο ρουφιάνος της Ρεάλ!"

Με ειρωνία απάντησε ο Ίκερ Κασίγιας σε όσους τον κατηγορούν πως είναι ο...ρουφιάνος των αποδυτηρίων της Ρεάλ!
Πολλοί κατηγορούν τον Κασίγιας πως εκμυστηρεύεται τα πάντα στη σύντροφό του, αθλητικογράφο, Σάρα Καρμπονέρο και τα νέα από όσα συμβαίνουν στο εσωτερικό της Ρεάλ διαδίδονται...
Ο ίδιος ο Κασίγιας απάντησε με ειρωνία στους επικριτές του στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook:
«Σύμφωνα με ορισμένα δημοσιεύματα είμαι ρουφιάνος. Ναι φυσικά είμαι. Παρεμπιπτόντως, εγώ κρύβομαι πίσω από την ΕΤΑ. Και δεν είναι μόνο αυτό. Ήμουν ο ρουφιάνος και στην υπόθεση Watergate...»!
Για να καταλήξει μιλώντας πιο σοβαρά πια: «Όσα διαβάζεται είναι για γέλια»!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα