Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Δεν άφησαν τον Κούγια να μπει στο Καραίσκάκη και απειλεί με μηνύσεις...

Νίκη με 2-0 πέτυχε ο Ολυμπιακός εναντίον της Παναχαϊκής στο Καραϊσκάκη και πήρε μεγάλο προβάδισμα για την πρόκριση στην επόμενη φάση του κυπέλλου Ελλάδας...Ο Αλέξης Κούγιας πάντως δεν...ήταν στο γήπεδο για να δει την εμφάνιση της ομάδας του, καθώς όπως δήλωσε δεν τον άφησαν αυθαιρετα άνθρωποι της ΕΠΟ!Ο γνωστός ποινικολόγος απειλεί τώρα με μηνύσεις...
Απόσπασμα από την ανακοίνωση Κούγια:
"Κατά την προσέλευσή μου ο εκπρόσωπος της οικονομικής υπηρεσίας της ΕΠΟ κύριος Πεδής που είναι ο υπεύθυνος για την είσοδο των φιλάθλων στο γήπεδο, μου έκανε γνωστό ότι μετά από απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ και κατόπιν μιας δικής του αυθαίρετης ερμηνείας της ως άνω αποφάσεως, δεν μου επιτρέπει την είσοδό μου στο γήπεδο.
Τόσο το συγκεκριμένο υπάλληλο της ΕΠΟ, όσο και το νομικό πρόσωπο αυτής, θα τους μηνύσω και θα τους ενάγω, γιατί δεν δικαιολογείται να αγνοούν το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά μου να προσέρχομαι ως απλός φίλαθλος σε οποιοδήποτε γήπεδο επιθυμώ και ότι η μόνη αρμόδια αρχή να μου αφαιρέσει αυτή τη συνταγματικά κατοχυρωμένη δυνατότητα είναι η Επιτροπή Φιλάθλου Ιδιότητας, η οποία όμως ουδέποτε με έχει παραπέμψει και η οποία ουδέποτε έχει αποφανθεί περί στερήσεως της φιλάθλου ιδιότητός μου και άρα της δυνατότητας εισόδου μου στα γήπεδα της επικράτειας.
Εκείνο που με λυπεί όμως περισσότερο, είναι ότι λίγο πριν ο συγκεκριμένος υπάλληλος μού απαγορεύσει την είσοδο στο γήπεδο, πέρασα μπροστά από το γραφείο του Προέδρου της ΕΠΟ, στο οποίο βρίσκονταν, συμπτωματικά θέλω να πιστεύω, οι κύριοι Μώραλης, Παυσανίας Παπανικολάου και Κουρίδης, αν και είμαι βέβαιος ότι αυτή η συνάντηση δεν έχει καμία σχέση με αυτό που συνέβη μετά.".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα