Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Φάμπρι:"De puta madre, δεν θα με διώξετε από τον ΠΑΟ εσείς οι ανίκανοι!"

Λάβρος ήταν ο προπονητής του Παναθηναϊκού Φάμπρι Γκονζάλεθ μετά την ισοπαλία του τριφυλλιού με τον Πανθρακικό με 1-1. Ο Ισπανός ήταν έξαλλος με τους παίχτες του και χρησιμοποίησε βαριούς χαρακτηρισμούς εναντίον του! Καθ' όλη τη διαδρομή μέχρι τα αποδυτήρια ο Φάμπρι έβριζε διαρκώς στη μητρική του γλώσσα («de puta madre») κι όταν έφτασε στην αίθουσα ακολούθησε ένα πρωτόγνωρο «ξέσπασμα» εναντίον των παιχτών:
«Δεν αξίζετε να φοράτε αυτή τη φανέλα. Οχι, δεν το αξίζετε. Αυτό που είδα ήταν ντροπή! Παίξατε σαν μικρή ομάδα και από την αντίδρασή σας μετά το γκολ που σημειώσαμε, αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι μάλλον είστε μικροί παίκτες. Αυτό μου δείξατε! Είναι εγκληματικό αυτό που κάνατε μετά το 1-0. Δεν είναι δυνατόν να δεχόμαστε ένα τέτοιο ηλίθιο γκολ επειδή εσείς είστε ανίκανοι να κρατήσετε τη μπάλα. Είστε ανίκανοι; Πείτε μου είστε ανίκανοι;. Να ξέρετε ένα πράγμα. Δεν θα με διώξετε εσείς. Αν δεν αλλάξετε άμεσα, εγώ δεν σκοπεύω να ξεφτιλιστώ, θα σηκωθώ να φύγω μόνος μου. Δεν μπορώ να σας καλύπτω άλλο πλέον. Πλέον θα μιλήσω όπως πρέπει εγώ!».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα