Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Ο Αλαφούζος θέλει Κούγια στον Παναθηναϊκό!

Στην ΕΡΑ Σπορ μίλησε την Τετάρτη το βράδυ (08/05) ο Αλέξης Κούγιας και έδωσε σημαντική είδηση: Πως του έχει γίνει πρόταση από το Γιάννη Αλαφούζο να έρθει στον Παναθηναϊκό και να αναλάβει μάλιστα εκπροσωπος της ομαδας στη Σούπερ Λιγκ!Ο Κούγιας πάντως ξεκαθάρισε πως δεν μπορεί να αποδεχθεί αυτή την πρόταση γιατί δεν μπορεί να αφήσει την Παναχαϊκή!
Απόσπασμα των δηλώσεων Κούγια:
«Έχει γίνει συζήτηση να αναλάβω εκπρόσωπος του Παναθηναϊκού στη Σούπερ Λίγκα. Θα ήταν καλό και για την ομάδα και για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Μου είχε κάνει μια τιμητική πρόταση ο κύριος Αλαφούζος. Απλά το συζητήσαμε, αλλά μην ξεχνάτε ότι είμαι σε μια ιστορική ομάδα όπως η Παναχαϊκή, που είναι θύμα του βρόμικου κατεστημένου.
Το ξεκαθάρισα όμως εγώ ότι δεν μπορώ να προδώσω την Παναχαϊκή, αν και με τον κύριο Αλαφούζου έχω σχέση αλληλεκτίμησης. Ποτέ δεν έκρυψα ότι ήμουν Παναθηναϊκός και από τους φανατικούς. Όμως, δεν είχα πρόβλημα να έρθω στο παρελθόν και σε κόντρα με τον κύριο Βαρδινογιάννη. Έχω τη δική μου θέση στο ποδόσφαιρο. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτε άλλο πλην της Παναχαϊκής. Αν βρεθεί ένας αξιόπιστος ιδιοκτήτης, εγώ θα αποχωρήσω. Δεν ξέρω αν έως τότε ισχύει η πρόταση του κυρίου Αλαφούζου. Πάντως, όταν έχεις θέση στον Παναθηναϊκό, μπορείς να επιβάλεις λύσεις στο ελληνικό ποδόσφαιρο, ενώ, όταν είσαι στην Παναχαϊκή, δυστυχώς δεν μπορείς. Ο Παναθηναϊκός έχει πίσω ένα λαϊκό μαζικό κίνημα που θέλει το ποδόσφαιρο να παίζεται στα ίσα»!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα