Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Παπαδημητρίου:"Μόνος μου παλεύω για τον Φωκικό"

Δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα του Φωκικού έκανε ο Σίμος Παπαδημητρίου, τονίζοντας πως μόνος του παλεύει για να κατεβάσει τον Φωκικό στις εθνικές κατηγορίες, και ζητάει τη βοήθεια του κόσμου και οικονομικών φορέων...
Απόσπασμα των δηλώσεών του:«Κάνω απεγνωσμένες προσπάθειες ώστε η ομάδα να κατέβει στο πρωτάθλημα και να ξεκινήσει την προετοιμασία της. Δεν δέχομαι ο Φωκικός να μην είναι από τις ισχυρές ομάδας του πρωταθλήματος και θα κάνω κάθε προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση, έστω και μόνος μου. Φυσικά, εφόσον προκύψουν οι βοήθειες που περιμένω από τον κόσμο και από φορείς, θα πάμε ακόμα καλύτερα.
Αυτή τη στιγμή είμαι ακόμα μόνος μου, αλλά το πείσμα και η αγάπη μου για την ομάδα δεν μου επιτρέπουν να κάνω πίσω και θα την κατεβάσω με όποιον τρόπο».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα