Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Έλληνας ο νέος προπονητής της Εθνικής Αυστραλίας!

Ένας Έλληνας στο τιμόνι της Εθνικής ομαδας ποδοσφαίρου της Αυστραλίας!Ο Άγγελος Ποστέκογλου για τα επόμενα πέντε χρόνια θα είναι ο προπονητής των "καγγκουρώ".
Οι συζητήσεις της ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας της Αυστραλίας με την Μέλμπουρν Βίκτορι είχαν αίσιο τέλος, με τον σύλλογο να συμφωνεί να αποδεσμεύσει τον Έλληνα τεχνικό για να αναλάβει την Εθνική ομάδα της χώρας
Ο πρώην τεχνικός της Παναχαϊκής γίνεται ο δεύτερος Έλληνας που αναλαμβάνει την Εθνική Αυστραλίας, μετά τον Αλκέτα Παναγούλια.
«Ήμουν περήφανος που εκπροσωπούσα τη χώρα μου ως παίκτης και την ίδια μεγάλη περηφάνια έχω και σήμερα. Ευχαριστώ τον Φρανκ Λόβι (πρόεδρος), τον Ντέιβιντ Γκάλοπ (εκτελεστικός διευθυντής) και την ομοσπονδία γενικά για την πίστη τους στις ικανότητες μου και στη δουλειά μου. Πρέπει να αναδείξουμε το μεγαλείο της χώρας, να παίζουμε με μαχητικό πνεύμα και να έχουμε ακλόνητη πίστη για την αποστολή μας», δήλωσε ο «Ange» αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου του.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα