Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Γκαγκάτσης:"Αποχωρώ από τον Πανηλειακό!"

Προβλημάτων συνεχεια για τον Πανηλειακό, μιας που ο Βασίλης Γκαγκάτσης που"τρέχει" διοικητικά την ομάδα του Πύργου αποφάσισε να αποχωρήσει! Ο πρώην πρόεδρος της ΕΠΟ,  γνωστοποίησε την απόφασή του να μη συνεχίσει στο τιμόνι του συλλόγου μιλώντας στο iliaoikonomia, ενώ τόνισε πως ο κύκλος επαφων με τον Θανάση Παπαγεωργίου για να προχωρήσει αυτός την ανάληψη της ηγεσίας της ΠΑΕ, εχει προχωρήσει: 
«Την περασμένη Παρασκευή ανακοινώθηκε σε μας, από τον κ. Θανάση Παπαγεωργίου ότι μπαίνει στη διοίκηση της ομάδας μας. Ότι κάναμε αυτές τις μέρες, και την Κυριακή που προχωρήσαμε στην απομάκρυνση του προηγούμενου τεχνικού, ήταν σε συννενόηση και με την προτροπή, του κ. Παπαγεωργίου. Δεν έχω, ούτε εγώ, ούτε κανείς άλλος από την ομάδα, ως τώρα επίσημη ανακοίνωση για υπαναχώρηση και για μη ενασχόληση του κ. Παπαγεωργίου με την ομάδα
Εγώ δεν είμαι το πρόβλημα για να μπει στην ομάδα ο κ. Παπαγεωργίου! Εγώ αποχωρώ, έτσι κι αλλιώς από την ομάδα! Και θέλω να σας ευχαριστήσω, από μέσα από την καρδιά μου, για τη συνεργασία που είχαμε αυτούς τους τέσσερις μήνες! Το τελευταίο διάστημα, με όσα συζητούσαμε με τον κ. Παπαγεωργίου, είχαμε τη σιγουριά ότι αυτός θα αναλάβει τη διοίκηση. Και είχαμε εφησυχάσει, ώστε να μην ασχοληθούμε με οποιαδήποτε άλλη περίπτωση επενδυτή. Προσπάθησα και βρέθηκαν κάποια χρήματα, τα οποία θα μπουν στους λογαριασμούς σας τη Δευτέρα, ενόψει των Χριστουγέννων».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα