Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Ποιος έπαιξε στη θέση του Ζάρκου με τον Βύζαντα??

Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν στο πρωυτάθλημα της Football League που εκτός των άλλων εχει τώρα να αντιμετωπίσει και ένα φαινόμενο πλαστοπροσωπίας..!Ο Φάνης Ζάρκος του Βύζαντα Μεγάρων κατήγγειλε ότι ενώ ο ίδιος βρισκόταν την Κυριακή (9/3) στην Κόρινθο, κάποιος άλλος αγωνίστηκε με το όνομά του, το δελτίο του και τη φανέλα του στο ματς της ίδιας ημέρας με τα Χανιά!

Στη θέση τουΖάρκου δηλαδή έπαιξε άλλος ποδοσφαιριστής που προφανώς δεν είχε δικαίωμα να χρησιμοποιηθεί!Ο Βύζαντας απειλείται πλέον με αφαίρεση βαθμών άν και έχει χάσει ήδη την κατηγορία.
Ο παίκτης προχώρησε σε καταγγελία μέσω του λογαριασμού του στο Facebook, όπου έγραψε: «Ντροπή... Μόνο αυτή η λέξη αρμόζει, για αυτούς που κατέστρεψαν μια ιστορική ομάδα που κάποτε πριν από αυτούς ήταν μαγαζί γωνία. Ο λόγος για την ομάδα του Βύζαντα Μεγάρων... Εγώ επειδή εχω αξιοπρέπεια πήρα την απόφαση να σταματήσω από την ομαδα για τα επόμενα 4 παιχνίδια και κάποιοι "κύριοι" παίζουν με το όνομά μου. Σήμερα ο Βύζας έπαιζε με τα Χανιά στην Κρήτη, ενώ εγώ ήμουν στην Κόρινθο, και το ράδιο και όλα τα site στο ίντερνετ έγραφαν ότι ήμουν στην Κρήτη και είχα συμμετοχή στο παιχνίδι αυτό... Να παίζει με την δικιά μου φανέλα και το δικό μου δελτίο άλλος ποδοσφαιριστής... ΝΤΡΟΠΗ...».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα