Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

Φαν Γκααλ:"Μάνστεστερ Γιουνάιτεντ, η μεγαλύτερη ομάδα του κόσμου"

Νέος προπονητής της Μάντεστερ Γιουνάιτεντ είναι ο Ολλανδός Λουίς Φαν Χααλ, ο οποίος και δήλωσε πως είναι στην καλύτερη ομάδα του κόσμου:
Οι δηλώσεις του: "Αυτό είναι το μεγαλύτερο κλαμπ του κόσμου. Οπου και αν δούλεψα, όλοι μιλούσαν για τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.
Δούλεψα στη Νο 1 ομάδα της Ισπανίας, στη Νο 1 της Γερμανίας και στη Νο 1 ομάδα της Ολλανδίας. Τώρα θα δουλέψω και στο Νο 1 ομάδα της Αγγλίας.
Κατά τη διάρκεια των πρώτων τεσσάρων εβδομάδων, θα δω τους παίκτες που έχω. Στη συνέχεια μπορεί να αγοράσουμε άλλους.
Για τον αρχηγό θα αποφασίσω εν καιρώ. Για μένα όλοι οι παίκτες μου είναι υποψήφιοι. Είναι κάτι πολύ σημαντικό.
Φυσικά και είμαι δημοκρατικός. Αλλά έχω και δυνατή προσωπικότητα. Ολα τα χαρακτηριστικά είναι πολύ σημαντικά.
Για μένα πρόκληση είναι πάντα η πρώτη θέση. Οχι η τέταρτη. Αλλά αυτό εξαρτάται από τον προπονητή και τους ποδοσφαιριστές.
Εχω επίσης μία συγκεκριμένη φιλοσοφία όπως είχε και ο Σερ Αλεξ Φέργκιουσον ο οποίος κέρδισε πολλούς τίτλους. Ελπίζω να κάνω το ίδιο".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα