Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

Κασάμι:"Έκανα το σύμβολο της αλβανικής σημαίας στον ανηγυρισμό με Γιούβε"

Αλβανικής καταγωγής είναι ο Παϊτίμ Κασάμι. Ο Ελβετός μέσος στον πανηγυρισμό του στο παιχνίδι υπθ Ολυμπιακού με τη Γιουβέντους, σχημάτισε με τα χέρια του ένα σύμβολο που παραπέμπει στην αλβανική σημαία, καθώς από εκεί έλκει την καταγωγή του, με τον ίδιο να φέρεται ότι επιβεβαίωσε αυτό το γεγονός, μιλώντας σε αλβανική ιστοσελίδα.
«Η οικογένειά μου και εγώ είμαστε Αλβανοί. Οι γονείς μου, ο αδελφός μου, η αδελφή μου έχουν γεννηθεί στη Στρούγκα, είμαστε Αλβανοί και γι' αυτό έκανα την αλβανική σημαία», εμφανίζεται να δηλώνει στην ιστοσελίδα orainfo.com ο 22χρονος άσος.
Και συμπλήρωσε: «Εγώ γεννήθηκα στη Ζυρίχη και παίζω με την Ελβετία και γι' αυτό θα δείτε τη σημασία των δυο χωρών στα παπούτσια μου».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα