Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Κάλας:"Έχω 10 εστιατόρια αλλά δεν είμαι ο Ζορό!"

Συνέντευξη τύπου παραχώρησε ο ομογενής επιχειρηματίας Άλεξ Κάλας, λέγοντας λεπτομέρειες για τα οικονομικά του μεγέθη, αλλά και τονίζοντας ταυτόχρονα πως δεν είναι ο...Ζορό!
Απόσπασμα από τα λόγια του:"Έχω 10 εστιατόρια, 8 στο Μαϊάμι, ένα στο Σικάγο και ένα στη Νέα Υόρκη. Για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου δεν μπορώ αυτή τη στιγμή να σας απαντήσω. Μπορεί να έρθει κάποιος και να θέλει να βάλει περισσότερα από εμένα. Όπως αναφέρθηκα και πριν, δεσμεύτηκα για να κάνω κάτι. Οπουδήποτε χρειαστεί, είμαι διατεθειμένος να βοηθήσω οικονομικά. Με ένα πρόχειρο προϋπολογισμό υποθέτουμε σε ένα ποσό κοντά στα 500.000 δολάρια για φέτος.Οι στόχοι μας είναι πρώτον να πάμε στην επόμενη κατηγορία, να τελειώσουμε με την εκκαθάριση, να δημιουργήσουμε μία νέα εταιρεία. Κι αυτή η συνεργασία είναι η βάση. Δεν είμαι ο Ζορό και κανείς δεν είναι..."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα