Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Ατζέντης αποφάσισε να...υιοθετήσει τον ποδοσφαιριστή πελάτη του!

Ωραία πράγματα! Ο Μπέμπε Ικάρντι είναι ο ατζέντης του Σενεγαλέζου αμυντικού Ιμπραχιμά Εμπαγιέ που αγωνίζεται στην Μπολόνια ως δανεικός από την Ιντερ. Σύντομα θα είναι και… πατέρας του καθώς έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες για την υιοθεσία του 20χρονου άσου.
«Τον γνωρίζω από την ηλικία των 14 ετών, όταν τον έφερα από τη Σενεγάλη. Είναι μέλος της οικογένειας, φωνάζει τη σύζυγό μου Αντονέλα, "Μαμά".
Εμένα, αντίθετα, με φωνάζει "αφεντικό". Ο βιολογικός του πατέρας δουλεύει επίσης στην Ιταλία. Δεν θέλω να τον αντικαταστήσω. Για εμένα, ο Ίμπρα είναι ο γιος που δεν έχω. Είναι στην ίδια ηλικία με τις δύο μου κόρες», υποστήριξε ο Μπέμπε Ικάρντι.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα