Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Μαχλάς:"Έχω μεγάλη πρόταση για τον ΟΦΗ αλλά από τη Γ Εθνική"

Στις 18 Μαΐου θα διεξαχθεί η κρίσιμη Γενική Συνέλευση του ΟΦΗ που θα κρίνει πολλά για το μέλλον της κρητικής ομάδας.
Ο Νίκος Μαχλάς όπως αποκάλυψε μιλώντας στο Athletic Radio, έχει μεγάλη και σημαντική πρόταση για την ομάδα αλλά με τον όρο να ξεκινήσει την προσπάθειά της για επιστροφή στα μεγάλα σαλόνια από τη Γ’ Εθνική.
Απόσπασμα των όσων είπε είπε:
«Εγώ σαν Νίκος Μαχλάς έχω επιλέξει την σιωπή και δεν θέλω να μιλάω. Δεν θέλω να πει κανείς ότι εγώ κλείνω την πόρτα μου. Κομμάτι του ΟΦΗ θα είμαι για πάντα. Κανένας δεν μπορεί να στερήσει από εμένα για το τι έχω δώσει στην ομάδα. Έχω μεγάλη και σημαντική πρόταση για το μέλλον του ΟΦΗ. Αλλά θα μιλήσω τελευταίος. Πάντα η πρόταση μου είναι από τη Γ' Εθνική. Εγώ θα μιλήσω όταν έρθει η ώρα. Είναι πολύ σημαντική η πρόταση που έχω αλλά θέλω να μιλήσω τελευταίος. Θα είναι πολύ καλό για το σύλλογο να υπάρχει ενδιαφέρον και από άλλες πλευρές».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα