Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Σπόντα κατά Γκουαρδιόλα από Μουρίνιο!

Σπόντα κατά Γκουαρδιόλα από τον Ζοζέ Μουρίνιο. ο Πορτογάλος τεχνικός της Τσέλσι δήλωσε πως δεν θα ήθελε να πάει προπονητής σε ένα πρωτάθλημα που ακόμα και ο...φροντιστής της ομάδας θα έστεφε την ομάδα πρωταθλήτρια, αφήνοντας αιχμή για τον συνάδελφό του Πεπ Γκουαρδιόλα!
«Δεν νομίζω ότι είμαι ο εξυπνότερος άνθρωπος σε ό,τι έχει να κάνει με την επιλογή χώρας και συλλόγου όπου θα δουλέψω. Θα μπορούσα για παράδειγμα να επιλέξω άλλο σύλλογο σε άλλη χώρα όπου το να γίνει κάποιος πρωταθλητής είναι κατά πολύ ευκολότερο.
Εγώ επέλεξα μια ομάδα όπου ήμουν ευτυχισμένος στο προηγούμενό μου πέρασμα και μια χώρα που, επίσης, μου αρέσει. Αγωνιστικά, βέβαια, πήρα κάποιο ρίσκο. Είμαι τόσο, τόσο χαρούμενος, πάντως, που κατάφερα να κερδίσω έναν ακόμη τίτλο της Πρέμιερ Λιγκ, δέκα χρόνια μετά την πρώτη μου κατάκτηση με το σύλλογο. Έγινα πρωταθλητής σε κάθε σύλλογο που προπόνησα. Στην Πόρτο, στην Ίντερ, στη Ρεάλ και στην Τσέλσι. Κάθε τίτλος είναι σημαντικός. Το να κερδίσω το πρωτάθλημα π.χ. στην Ισπανία με 100 πόντους, κόντρα στην καλύτερη Μπαρτσελόνα όλων των εποχών, ήταν ένα μεγάλο επίτευγμα και μου άρεσε πολύ».
Τέλος, πρόσθεσε: «Ίσως, όμως, στο μέλλον να πρέπει να φανώ εξυπνότερος και να επιλέξω κάποιο σύλλογο σε άλλη χώρα όπου ακόμη και ο φροντιστής να μπορεί να πάει ως προπονητής και να κερδίσει τον τίτλο. Προς το παρόν, όμως, συνεχίζω να απολαμβάνω τις δυσκολίες που έχω να αντιμετωπίσω. Αυτή τη στιγμή νιώθω ότι βρίσκομαι στο σωστό μέρος και θα παραμείνω εδώ μέχρι ο κύριος Αμπράμοβιτς μου πει να φύγω».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα