Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

Βαζάκας:"Τρέχοντας θα πήγαινα στον Παναιγιάλειο!"

Στην ιστοσελίδα aigioallsports,μίλησε ο Γιώργος Βαζάκας ο οποίος δεν θα συνεχίσει στον Αχαρναικό και  ανέφερε τι θα έκανε αν δεχόταν πρόταση από τους «μελανόλευκους» του Παναιγιάλειου: «Τρέχοντας. Αν και έχω εργαστεί σε πολλες ομάδες Α' και Β' Εθνικής, με κορυφαία τη χρονιά στον Πανιώνιο και την ευρωπαϊκή παρουσία, δεν το κρύβω ότι είναι μια ομάδα που μου ταιριάζει τόσο στον προσωπικό μου χαρακτήρα όσο και στην ποδοσφαιρική μου φιλοσοφία. Ο Παναιγιάλειος είναι μια ομάδα υψηλού επιπέδου που θέλουν να έρθουν όλοι οι προπονητές αλλά και όλοι οι παίκτες. Θεωρώ ότι η χρονιά που θα έρθει είναι η μεγάλη του ευκαιρία να κάνει το βήμα προς τη Σούπερ Λίγκα».
Και πρόσθεσε: «Είναι ένας μεγάλος σύλλογος με πολύ κόσμο, που σε συνδυασμό ότι τα τελευταία 3 χρόνια έχει στη διοίκηση έναν άνθρωπο που μόνο καλά λόγια ακούς για το πρόσωπό του σε όλη τη Β' Εθνική (σ.σ.: Αντώνης Ρέλλας) θεωρώ ότι έπρεπε να ήταν στα παιχνίδια για την άνοδο στη Σούπερ Λίγκα και όχι για την παραμονή. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την στάση προς το προσωπο μου από τον κόσμο του Παναιγιαλείου, αν και ήταν στενοχωρημένοι απο την ήττα, συνομίλησαν μαζί μου, κάτι που δείχνει την πολύ καλή ποδοσφαιρική παιδεία που έχουν, ότι ξέρουν από ποδόσφαιρο και αγαπούν υπερβολικά την ομαδα τους».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα