Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

Σούλης:"Εγώ άμα έρθει στη Λάρισα ο Κούγιας την...κάνω!"

Στον ραδιοφωνικό σταθμό ok radio 104,8 μίλησε ο προπονητής της ΑΕΛ Σούλης Παπαδόπουλος. .Ο 47χρονος τεχνικός, είπε ότι δεν πρόκειται να μείνει στους Θεσσαλούς, εφόσον ο Αλ. Κούγιας γίνει οριστικά το νέο αφεντικό του συλλόγου.
Αντίθετα, ο Παπαδόπουλος υπογράμμισε ότι αν τελικά παραμείνει στην ΑΕΛ ο Β. Πλεξίδας, τότε εκείνος δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα να είναι και του χρόνου στον πάγκο της ομάδας.
«Μακάρι να βγει απόφαση και να ανέβει στη Σούπερ Λιγκ κι ας μην είμαι εγώ προπονητής. Κάποια στιγμή θα ξανάρθω. Είχα την εκτίμηση του κόσμου. Δουλέψαμε πάρα πολύ. Τελείωσε σήμερα το συμβόλαιό μου. Έτσι όπως είναι τα πράγματα στην Ελλάδα, έχω το μυαλό μου μόνο στη Σούπερ Λιγκ. Αν μιλούσε μαζί μου ο κύριος Κούγιας, θα είχα την τιμή να συζητήσουμε. Τώρα δεν υπάρχει περίπτωση αν πάρει την ΑΕΛ να μείνω, αν όμως μείνει ο Πλεξίδας δεν έχω κανένα πρόβλημα να μείνω», είπε ο έμπειρος τεχνικός.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα