Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

Καρεμπέ:"Δεν είπα ότι θα γινόμουν πορνοστάρ!"

Η συνέντευξη του συμβούλου στρατηγικής της ΠΑΕ Ολυμπιακός Κριστιάν Καρεμπέ στην ισπανική εφημερίδα προκάλεσε το ενδιαφέρον ειδικά για τη δήλωση του Γάλλου παλαίμαχου άσου πως θα ακολουθούσε το επάγγελμα του γιατρού ή του πορνοστάρ αν δεν επέλεγε να κάνει καριέρα ως ποδοσφαιριστής.
Ο Καρεμπέ θέλησε όμως να βάλει τα πράγματα στη θέση τους και μέσω της σελίδας του στο facebook ξεκαθάρισε ότι η απάντησή του ήταν «γιατρός ή ανθρωπολόγος» και πως ο δημοσιογράφος τα μπέρδεψε.
Απόσπασμα από το μήνυμα του Καρεμπέ:
"Αυτό το μήνυμα είναι για την οικογένεια μου, την κόρη μου, τους φίλους μου, τους ανθρώπους που με ξέρουν τόσα χρόνια και σε αυτούς που συνάντησα αυτές ημέρες, καθώς δημοσιεύτηκε πριν 48 ώρες από τη Marca ένα κείμενο βασισμένο σε μια ηχογραφημένη συνέντευξη μου που δόθηκε στον Σεπτέμβριο στη Μαδρίτη στο περιθώριο μιας εκδήλωσης της La Liga και εξαπλώνεται στο ίντερνετ σαν δηλητήριο.
Ο δημοσιογράφος με ρώτησε τι επάγγελμα θα ακολουθούσα αν δεν γινόμουν ποδοσφαιριστής. Η αλήθεια είναι ότι η απάντησή μου δεν ήταν πορνοστάρ ή γιατρός, αλλά ανθρωπολόγος ή γιατρός. Μάλιστα, ταίριαξα την απάντηση μου και με το γεγονός ότι πρόσφατα πήρα μέρος σε ντοκιμαντέρ για τις τελευταίες φυλές του 21ου αιώνα."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα