Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Νύχταρης:"Θα δέρνω τον Κούγια όποτε τον βλέπω..!"

Κόντρα...βαρβάτη έχει ξεσπάει μεταξύ του Ηρακλή Νύχταρη και του Αλέξη Κούγια. Ο πρόεδρος των Χανίων μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό Metropolis 95,5, δίνοντας τη δική του εκδοχή για το περιστατικό ένασης στο αεροδρόμιο με τον πρόεδρο της ΑΕΛ.
ο Νύχταρης ισχυρίζεται, ο Κούγιας τον προκάλεσε με χειρονομίες, ο ίδιος ισχυρίζεται ότι δεν χτυπήθηκε, αλλά… προειδοποίησε τον πρόεδρο των «βυσσινί» ότι «θα τον δέρνω όποτε τον βλέπω μέχρι να σταματήσει να ασχολείται με τα Χανιά».
Αναλυτικά τα όσα είπε:
«Ξεκίνησε από τα Τρίκαλα η ιστορία. Μετά το τέλος του αγώνα στα Τρίκαλα, έβγαλε ανακοίνωση ότι τους έδωσα το παιχνίδι. Τον πήρα τηλέφωνο, τον ρώτησα “γιατί ασχολείσαι με την ομάδα μου” και μου είπε “θα σας κάνω, θα σας δείξω”. E, του είπα ότι όταν θα συναντηθούμε, θα τα πούμε. Και συναντηθήκαμε χθες. Μου έκανε χειρονομίες και έγινε ότι έγινε».
Για το αν τον χτύπησε ο Κούγιας: «Εγώ δεν χτυπήθηκα. Πως να με χτυπήσει ο Κούγιας, τι είμαι, καμιά μύγα; Ο άνθρωπος δεν κάνει για το ποδόσφαιρο ούτε για πουθενά, προκαλεί όλον τον κόσμο, απλώς εγώ δεν μπορώ να κρατήσω τα νευρά μου και έγινε ότι έγινε. Πλήρωσα εγώ τη νύφη για όλο το ποδόσφαιρο».
Για το αν η ανακοίνωση του Κούγια φωτογραφίζει τον ίδιο: «Ναι εμένα, και τώρα που θα του κάνω και τα ασφαλιστικά μέτρα, θα καταλάβει τη συνέχεια της κατάστασης».
Για το πώς θα αντιδρούσε αν ξανάβλεπε μπροστά του τον κ. Κούγια: «Θα τον ξαναδείρω. Θα τον δέρνω όποτε τον βλέπω μέχρι να σταματήσει να ασχολείται με τα Χανιά».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα