Τρίτη 4 Απριλίου 2017

Κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση ο Ελαμπντελαουί

Αντιμέτωπος με κατηγορίες σεξουαλικής παρενόχλησης μέσω Snapchat βρίσκεται ο πρώην άσος του Ολυμπιακού, Ομάρ Ελαμπντελαουί, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτο ρεπορτάζ της σκανδαλοθηρικής «Sun».

Όπως υποστηρίζει η βρετανική ιστοσελίδα ο ποδοσφαιριστής της Χαλ (αγωνίζεται εκεί δανεικός από τον Ολυμπιακό) έστειλε «ροζ» φωτογραφίες σε νεαρή κοπέλα και την κάλεσε στο ξενοδοχείο που είχε καταλύσει με την αποστολή της εθνικής Νορβηγίας, ενόψει του αγώνα που με τη Βόρειο Ιρλανδία.

Στα μηνύματα που όπως υποστηρίζε η «Sun» αντάλλαξε ο Νορβηγός μέσω Snapachat, φέρεται να είπε μεταξύ άλλων στη νεαρή κοπέλα: "Η Χαλ δεν είναι τόσο όμορφη, αλλά εγώ είμαι όμορφος και είμαι εδώ. Χε χε. Δείξε μου εσένα τώρα... Με κάνεις να μην σκέφτομαι τους κανόνες και να σε φέρω στο δωμάτιό μου".

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της «Sun» η κοπέλα έχει προβεί ήδη σε καταγγελία κατά του Ομάρ, που είναι παντρεμένος από το 2015.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα