Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2017

Ανσαριφάρντ: «Ο Χάσι είχε πρόβλημα μαζί μου»

Ο Καρίμ Ανσαριφάρντ δεν βρισκόταν στα πλάνα του Μπέσνικ Χάσι και έμεινε και εκτός ευρωπαϊκής λίστας.
Ο Ιρανός μίλησε σε Μέσο της πατρίδας του για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, τονίζοντας ότι ο πρώην τεχνικός του Ολυμπιακού είχε πρόβλημα μαζί του, αλλά και για την ευκαιρία που έχει τώρα και θέλει να εκμεταλλευτεί.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στους στόχους του, αλλά και στο Παγκόσμιο Κύπελλο.
Αναλυτικά τα όσα είπε για:
-τις δυσκολίες που αντιμετώπιζε με τον Μπέσνικ Χάσι: «Ευτυχώς είναι μια καλή σεζόν για εμένα. Ο προηγούμενος προπονητής είχε πρόβλημα μαζί μου, αλλά, με όλον τον σεβασμό, αυτό τελείωσε. Αυτήν τη στιγμή δεν βρίσκεται στην ομάδα και του εύχομαι καλή τύχη. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας έχει τον τρόπο του κι εγώ σέβομαι τον δικό του. Όταν ήρθε ο σημερινός προπονητής, άρχισα να παίρνω χρόνο συμμετοχής και δόξα τω Θεώ, τον αξιοποιώ με επιτυχία. Οι συμπαίκτες μου με έχουν δεχθεί πολύ καλά και έχουν εντυπωσιαστεί. Μέχρι τώρα έχω σημειώσει έξι γκολ στο πρωτάθλημα και έχω μοιράσει δύο ασίστ. Θα προσπαθήσω να τα πάω ακόμα καλύτερα. Έχω μεγάλο κίνητρο να πετύχω και να ανοίξω το δρόμο για το ερχομό κι άλλων Ιρανών και γενικότερα Ασιατών στον Ολυμπιακό».
-την απουσία του από την ευρωπαϊκή λίστα λόγω της απόφασης του Μπέσνικ Χάσι:«Θα μπορούσα φέτος να αντιμετωπίσω την Μπαρτσελόνα και τη Γιουβέντους, αλλά δεν ήμουν διαθέσιμος για το Champions League. Ήταν δύσκολο. Με αυτήν τη συζήτηση πάμε πίσω, στα προβλήματα που υπήρχαν με τον προηγούμενο προπονητή, ο οποίος και δεν με επέλεξε. Δεν θέλω να μιλήσω άλλο για προβλήματα του παρελθόντος, διότι εκτός των άλλων, κανείς δεν ξέρει εάν θα χρησιμοποιούμουν, ακόμη κι αν βρισκόμουν στη λίστα. Αν αγωνιζόμουν με τη Γιουβέντους, πάντως, θα αποκόμιζα μία εμπειρία απέναντι στον Μαροκινό Μπενατιά. Όπως θα ήταν εξαιρετική και η εμπειρία κόντρα στην Μπαρτσελόνα, που διαθέτει τη… μισή Εθνική Ισπανίας, ακόμη και την Σπόρτινγκ Λισαβόνας, με τους τόσους Πορτογάλους παίκτες. Αυτά τα παιχνίδια θα βοηθούσαν κι εμένα και μακροπρόθεσμα την Εθνική του Ιράν. Έβλεπα μπροστά μου όλους αυτούς τους ποδοσφαιριστές, αλλά δυστυχώς δεν μπορούσα να παίξω. Ελπίζω στο μέλλον να μου δοθεί η ευκαιρία…».

Ετικέτες ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα