Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

"Με είχε απειλήσει ο Καϋμενάκης"

Δηλώσεις έκανε στον SentraFM ο Αλέξης Κούγιας και αναφέρθηκε και στο επεισόδιο με τον μεγαλομέτοχο του Αστέρα Τρίπολης έξω από τα γραφεία της ΕΠΟ..

"Ναι έγινε ένα επεισόδιο. Υπάρχει προσωπική μου απέχθεια σε ότι έχει να κάνει με την προσωπικότητα Καϋμενάκη. Υπήρχε από χρόνια, από τότε που ο Αστέρας Τρίπολης ήταν στο Α' τοπικό και με συνοπτικές διαδικασίες και με την παρουσία των Μποροβήλων, με ιλιγγιώδη ταχύτητα ανέβηκε τις κατηγορίες. Αλλά αυτό το έχω ψάξει στο παρελθόν, είτε ως πρόεδρος του Άρη Πετρούπολης, γιατί τον συναντήσαμε τότε και ξέρουμε τι αίμα χυνόταν από τους διαιτητές για να φτάσει ο Αστέρας Τρίπολης εκεί που έφτασε, αλλά τους αντιμετώπισα και δύο χρόνια ως ιδιοκτήτης του ΠΑΣ Γιάννινα. Αυτό όμως δεν θα με απασχολούσε, γιατί πλέον έχει περάσει χρόνος.

Αν το καλοκαίρι ο Καϋμενάκης δεν υποκινούσε αυτή την ομάδα των αντιεξουσιαστών που είναι στην Πάτρα και κάποιους από τους ανθρώπους με τους οποίους ήρθα εγώ σε αντιπαράθεση, με σκοπό να με εκβιάσουν και να πουλήσω τις μετοχές μου στον Καϋμενάκη. Αντιστάθηκα εγώ. Εκείνη τη μέρα μου είπαν αν δεν πουλήσεις θα περάσεις άσχημο χειμώνα.
Λες και ο ξενομερίτης ο Καϋμενάκης μπορεί να απειλήσει εμένα. Δεν πούλησα, αλλά ο χειμώνας ήταν δύσκολος. Κάθε Κυριακή αυτοί οι 100 φίλαθλοι, μέχρι να τους διώξουν οι οπαδοί της Παναχαϊκής στο δεύτερο γύρο, όλο τον πρώτο τρομοκρατούσαν τους παίκτες με σκοπό να μην ανέβει η ομάδα και εγώ να πουλήσω».

Επίσης ο γνωστός ποινικολόγος αναφέρθηκε και στην υπόθεση Ηρακλή λέγοντας πως έχει προσωπικό ενδιαφέρον καθώς ήταν αντιπρόεδρος επί μία δεκαετία επί προεδρίας Πέτρου Θεοδωρίδη...Είπε πως η απόφαση για υποβιβασμό δεν ήταν πρόχειρη αλλά ενημερωμένη και αν όντως έγινε πλαστογραφία θεωρεί δύσκολο να ανατραπεί η πρωτόδικη απόφαση..

1 σχόλια:

Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

εδώ που τα λέμε και Αστέρας Τρίπολης και κάποιες άλλες ομάδες που ανέβηκαν τρένο στην Α Εθνική (Χαλκηδόνα, Ακράτητος κλπ), είχαν πολύ βρώμικους παράγοντες όντως...

26 Μαΐου 2011 στις 1:47 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα