Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

Μουρίνιο:" Μνημείο να μου στήσουν!"

Οι συνεντεύξεις του Ζοζέ Μουρίνιο είναι πάντα απολαυστικές, όπως και αυτή που έδωσε στην ισπανική εφημερίδα Mundo..Η δήλωσή του πως θα έπρεπε να του στήσουν ένα μνημείο προκάλεσε φυσικά τις εντυπώσεις..

Για τα όσα ακούγονται για το άτομό του:
«Όλα είναι μέρος του παιχνιδιού της ζωής. Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες χώρες που έχω εργαστεί, εδώ αισθάνομαι περισσότερο σα να είμαι σε εκστρατεία! Πρόκειται για έναν άνισο αγώνα κόντρα στις… πέτρες που πετάνε στο πρόσωπό μου και θα μπορούσαν να μου στήσουν ένα μνημείο».

Για το θέμα που προέκυψε με τον Ίκερ Κασίγιας:
«Ο Κασίγιας είναι ο αρχηγός της ομάδας, αλλά εμένα δεν με αγγίζει τίποτα. Μην κάνετε κανένα λάθος. Το πιο σημαντικό πράγμα είναι η Ρεάλ Μαδρίτης»..

Για την Μπαρτσελόνα:
«Είναι μια ομάδα που συμμετέχει στην ίδια διοργάνωση με εμάς. Το θέμα είναι ποιος θα κερδίσει, ακόμη και όταν παίζεις καλά ή άσχημα. Δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει αυτό το πράγμα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα