Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Επιστροφή Ντιόγκο στο λιμάνι?

Στην Σάντος βρίσκεται αυτή τη στιγμή ο Ντιόγκο αλλά όπως γράφει ο "Πρωταθλητής" ο Βραζιλιάνος επιθετικός είναι πολύ κοντά στην επιστροφή του στον Ολυμπιακό! Επίσης ο Ντιόγκο ποντάρει πάνω στον Ερνέστο Βαλβέρδε για την αγωνιστική του ανάσταση, μιας και στην Σάντος δεν έχει προσφέρει μέχρις στιγμής τα αναμενόμενα...

Ο Ντιόγκο εκμυστηρευτηκε τα παραπάνω στον πρώην συμπαίχτη του Ντουντού Σεαρένσε στον οποίον ο νεαρός στράικερ τόνισε την επιθυμία του για να επιστρέψει στην Ελλάδα...
«Μου έχουν λείψει η Ελλάδα και ο Ολυμπιακός. Εδώ είμαι με την οικογένεια μου και είμαι ευτυχισμένος αλλά δεν έχω καταφέρει να παίξω ακόμα όπως μπορώ. Πιστεύω ότι θα ξαναβρώ τον εαυτό μου αν επιστρέψω στην Ελλάδα και δουλέψω ξανά με τον Ερνέστο Βαλβέρδε», σχολίασε ο Ντιόγκο...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα