Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Γιδόπουλος: Προσπαθώ να ανέβει η Νίκη Βόλου Φούτμπολ Λιγκ

Ανακοίνωση εξέδωσε ο Στράτος Γιδόπουλος, απαντώντας στη νέα διοίκηση της νίκης Βόλου που τον κατηγόρησε, λέγοντας πως πλήρωνε μέχρι και πεθαμένους, ενώ τόνισε πως έχει καθημερινές επαφές προκειμένου η Νίκη βόλου να ανέβει Φούτμπολ Λιγκ!

Η ανακοίνωση:
«Μου προξενεί κατάπληξη το ύφος της επιστολής σας. Που είσαστε κύριοι τρία χρόνια; Τότε όταν εγώ επωμίστηκα 41 προσφυγές, ποδοσφαιριστών της τάξεως των 480 χιλιάδων και τις πλήρωσα όλες μόνος μου. Γιατί τότε δεν καλέσατε τους μεγαλομετόχους να πληρώσουν τα χρέη τους; Γιατί αφήσατε εμένα να πληρώνω την εφορία που δεν ήταν δική μου για τρία χρόνια; Γιατί με αφήσατε να πληρώνω το ΙΚΑ που δεν ήταν δικό μου;
Τώρα λοιπόν αφού κάποιος σας έσπρωξε με τυμπανοκρουσίες να αναγγείλετε 20 μεταγραφές, πρόσληψη προπονητού, τιμ μάνατζερ χωρίς έστω δεοντολογικά και μόνο να με ενημερώσετε για αυτές σας τις ενέργειες, βάζοντας και στο συμβούλιο σας έναν κύριο ο οποίος με έπρηζε συνεχώς και μονίμως! Τώρα λοιπόν που σας ήρθαν τα δύσκολα, μου αποστέλλετε επιστολή να συμμετάσχω. Καλά κύριοι τα λόγια, αλλά χρειάζονται έργα.
Γράφετε ότι θα κριθώ από τους υπολοίπους μετόχους. Ποιους; Αυτούς που άφησαν τα χρέη; Οι υγιείς φίλαθλοι γνωρίζουν πολύ καλά ότι έκανα τα πάντα τρία χρόνια για τη Νίκη. Ρίχτε μια ματιά στο λογιστήριο της ΠΑΕ πόσα χρήματα έβαλα εγώ και πόσα όλοι οι άλλοι μαζί μέτοχοι. Αφήστε τους λαϊκισμούς και τις απειλές. Γράφετε ότι δεν μπορείτε να πληρώσετε τους περσινούς και τους προπέρσινους ποδοσφαιριστές. Εμένα γιατί με βάλατε να πληρώνω όσους πέρασαν από τη Νίκη από το 2002 και μετά; Μέχρι και… πεθαμένους πλήρωνα!
Τέλος, το αν προσπαθώ να πάω τη Νίκη στη Β’ Εθνική το γνωρίζουν πολύ καλά τόσο η ΕΠΟ, όσο και η Football League και ο εισαγγελέας κ. Φάκος, με τους οποίους εδώ και τρεις μήνες έχω καθημερινή επαφή. Μετά από όλα αυτά, πιστεύω ότι λίγη ορθή σκέψη πριν με προκαλέσετε, δεν θα έβλαπτε».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα