Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Μπόλονι:"Έκανα τη διαθήκη μου πριν έρθω και το..σαμπουάν!"

Χειμαρρώδης ήταν ο Λάζλο Μπόλονι κατά τη συνέντευξη τύπου μετά τον αγώνα Άρης-ΠΑΟΚ που έληξε με 1-1...Είπε πως έκανε τη διαθήκη του πριν έρθει στο Κλεάνθης Βικελίδης, είπε πως είναι τρελό στην Ελλάδα να μην υπάρχουν οπαδοί των φιλοξενούμενων στο παιχνίδι,αφιέρωσε τον πόντο σε μια φίλη του που νοσηλεύεται με λευχαιμία, και τόνισε πως θα χρειαστεί ένα λίτρο σαμπουάν για να καθαριστεί από όσα αντικείμενα έφαγε στο κεφάλι!

«Το πρώτο πράγμα που θέλω να σας πω είναι ότι πριν έρθω έκανα τη διαθήκη μου και τα άφησα όλα στην κόρη μου! Δυστυχώς στην Ελλάδα οι οπαδοί μας δεν έρχονται εδώ και οι αντίπαλοι στο γήπεδό μας. Είναι κάτι τρελό και δυσάρεστο. Το ποδόσφαιρο πάνω απ’ όλα είναι παιχνίδι και καμιά φορά υπερβάλουμε εξαιτίας της πίεσης. Ίσως εγώ υπερβάλλω πρώτος. Ξέρω άλλους ανθρώπους που έχουν πραγματικά μεγάλα προβλήματα, μία κοπέλα από την πόλη μου έκανε πολύ μεγάλη πάλη για τη ζωή της. Είχε λευχαιμία. Αυτό είναι το όνομά της. Κατάγεται από την πόλη μου και αυτός ο μικρός πόντος που πήραμε είναι αφιερωμένος σε αυτήν. Ευχαριστώ το νοσοκομείο Παπανικολάου, όπου νοσηλεύεται και κάθε μέρα παλεύει για τη ζωή της. Ευχαριστώ και την ελληνική κυβέρνηση γιατί την έχουν βοηθήσει πολύ στο νοσοκομείο.
Και κάτι ακόμη. Θα πρέπει να πάω σπίτι μου για μπάνιο, γιατί ποτέ δεν δέχθηκα τόσο υγρά πάνω μου. Χρειάζομαι ένα λίτρο σαμπουάν. Ελπίζω όταν ο προπονητής του Άρη έρθει στην Τούμπα να μην του συμβεί το ίδιο».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα