Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Σάμιος:"Έχω και παιδιά κύριοι..."

Εικόνες ντροπής στη χτεσινή ΓΣ της Δόξας Δράμας...Τέσσερις μέτοχοι μόνο έδωσαν το παρόν, οι δηλώσεις Σάμιου ήταν αιχμηρές, και ο κόσμος αποδοκίμασε έντονα τον μεγαλομέτοχο της ομάδας μετά την αποχώρησή του από την αίθουσα"Κώστας Καραμανλής" της παλιάς νομαρχίας Δράμας...
Ο Σάμιος δήλωσε ξεκάθαρα πως είναι περαστικός από την ομάδα, και πως δεν μπορεί να διαθέτει άλλα χρήματα για την Δόξα.."Έχω και παιδιά, κύριοι", όπως είπε χαρακτηριστικά...

Απόσπασμα από τις δηλώσεις Σάμιου:
«Εγώ σήμερα σε αυτό το χώρο θα ήθελα να έχει 2-3.000 χιλιάδες Δραμινούς . Να είναι εταιρία λαϊκής βάσης.

Αν έχει κρίση στην Δράμα και στην Ελλάδα δεν φταίω εγώ. Και εγώ πληρώνω την κρίση. Είμαι επιχειρηματίας και βάζω τα λεφτά μου. Χάνω τα μαλλιοκέφαλα μου. Όμως έμεινα μόνος. Την πρώτη χρονιά έβαλα τα διπλά λεφτά. Και μετά έβαλα και άλλα. Αυτά τα λεφτά τα έβαλα με την καρδιά μου. Για να πάει η ομάδα εκεί που πήγε. Δεν φταίω εγώ για τα σκάνδαλα και την κρίση που έχει παγώσει τον κόσμο Στο δια ταύτα λοιπόν εγώ έβαλα όσα μπορούσα. Από εδώ και πέρα έχω παιδιά κύριοι. . Χάνω και εγώ λεφτά. Και μένα το δικό μου το παντελόνι αρχίζει και στεγνώνει. . Έτσι λοιπόν ειλικρινά σας λέω. Εσάς που ρωτάτε για γήπεδα κλπ, και αυτά μπορώ να τα φτιάξω. Χωρίς γήπεδο η ομάδα δεν μπορεί να πάει πουθενά. Αλλά όχι μόνος μου.Πέρα από αυτό το ποσό που έχω βάλει δεν μπορώ να διαθέσω άλλο.

Εγώ δεν έχω να δώσω άλλα χρήματα. Ούτε για γήπεδο, ούτε για προπονητικό. Εγώ είμαι περαστικός. Του χρόνου μπορεί να μην υπάρχω. Όπως όλοι λόγω κρίσης έχω και εγώ προβλήματα. ότι μπορούσα για να αποκτήσει αυτή η ομάδα υπόληψη και να βρει την χαμένη της αίγλη. Δεν μπορώ να βγάλω αυτή τη μιζέρια και την προκατάληψη που υπάρχει εδώ σε βάρος της ομάδας. Η πόλη ας αναλάβει τις ευθύνες της. Οι οικονομικές και ανθρώπινες δυνατότητες μου έχουν ημερομηνία λήξεως. Μόνος μου κατά 90% δεν αντέχω να πάω αυτή την ομάδα Σε λίγο δεν θα υπάρχει εκτός ΑΕΚ και Παναθηναϊκός και κάποιες άλλες ομάδες. Η ομάδα μας είναι πεντακάθαρη. Τι δεν έχει; Στήριξη από τους μετόχους του».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα