Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Γκέκας:"Συστήνω και σε άλλους Έλληνες να έρθουν να παίξουν ποδόσφαιρο στην Τουρκία"

Συνέντευξη στην τουρκική ιστοσελίδα Vatan έδωσε ο Φάνης Γκέκας, ο οποίος και μίλησε με καλά λόγια για τον τουρκικό τρόπο ζωής και τόνισε πως συστήνει και σε άλλους Έλληνες να έρθουν να παίξουν ποδόσφαιρο στη γείτονα χώρα...
«Εγώ ήρθα εδώ για να παίξω ποδόσφαιρο, όμως οφείλω να πω πως οι Τούρκοι και Έλληνες έχουν πολλές ομοιότητες, μοιράζονται ίδια χαρακτηριστικά και ίδιους χαρακτήρες, ειδικά στο φαγητό αισθάνομαι σαν είμαι στην Ελλάδα, φασόλια, τζατζίκι, ρύζι, ακόμα και ίδια ονόματα σε ορισμένα φαγητά, μου αρέσουν τα πιάτα εδώ».
Σε ότι αφορά την επιλογή του να αγωνιστεί στην Τουρκία είπε: «Στην Ελλάδα δεν άκουσα να με επικρίνουν που αποφάσισα να παίξω στην Τουρκία. Μία τουρκική ομάδα μου ζήτησε να έρθω και να παίξω ποδόσφαιρο και το έκανα και το συστήνω και σ' άλλους, ίσως η άφιξη μου στην Τουρκία επιταχύνει την άφιξη και άλλων Ελλήνων αθλητών στη χώρα σας», είπε ο διεθνής Έλληνας φορ...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα