Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Παραίτηση Τζιέρη στην Προοδευτική

Την παραίτησή του από την προεδρία της Προοδευτικής υπέβαλλε ο Σταμάτης Τζιέρης, αφήνοντας ακέφαλη την ομάδα του Κορυδαλλού...«Στις 16 Ιανουαρίου 2012 ο πρόεδρος του Τ.Α.Π  Προοδευτική Σταμάτης Τζιέρης, ανακοίνωσε στο διοικητικό συμβούλιο της ομάδας την παραίτηση του από την προεδρία του συλλόγου, η οποία και έγινε αμέσως δεκτή», ανέφερε το δελτίο τυπου της ομάδας.

Ο Τζιέρης εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία και εξηγεί τους λόγους που τον ανάγκασαν να αποχωρήσει από την "Προο":
«Με λύπη μου αποχωρώ από την ομάδα της καρδιάς μου που ήθελα τόσο πολύ να την δω να φτάνει πάλι στα μεγάλα σαλόνια.
Πριν είκοσι μέρες είχα πάρει ψήφο εμπιστοσύνης από όλο το διοικητικό συμβούλιο για να συνεχίσω το έργο μου, όμως κάποια γεγονότα απέδειξαν ότι δεν μπορώ να το κάνω απρόσκοπτα.
Ο λόγος της αποχώρησής μου είναι η διαφωνία λειτουργίας της ομάδος σε τεχνικά θέματα, θεωρώ πως η διοίκηση δεν πρέπει να επεμβαίνει στο έργο του προπονητή και είναι υπεύθυνη για την ομαλή λειτουργία αυτής.
Εύχομαι ότι καλύτερο στην ομάδα για την συνέχεια και πάντα θα είμαι δίπλα της με την ιδιότητα του φιλάθλου. Σεβασμός στον κόσμο της Προοδευτικής και στην ιδέα αυτής.
Με εκτίμηση, Σταμάτης Τζιέρης»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα