Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Καραγεωργίου:"Εγώ φταίω για τον υποβιβασμό!"

Μεγάλη στενοχώρια επικρατεί στους κόλπους του Εργοτέλη, μετά τον υποβιβασμό της ομάδας στη Β Εθνική...Ο Νίκος Καραγεωργίου έσπευσε να πάρει αυτός την ευθύνη για αυτή την δυσάρεστη για τους Κρητικούς εξέλιξη..
"Είναι πολύ δύσκολη στιγμή για τον Εργοτέλη.Δύσκολη στιγμή για εμένα, για τα παιδιά για τον πρόεδρο, για όλους. Συγχαρητήρια στην Ξάνθη που έπαιξε στα ίσα και έτσι πρέπει να γίνεται. Οι αδιάφοροι πρέπει να χτυπάνε τα παιχνίδια. Για το μέλλον θα υπάρξουν συζητήσεις και θα δούμε. Αναλαμβάνω τις ευθύνες μου. Συγνώμη από τον κόσμο και θα αναφερθούμε σε αυτά που συνέβησαν τις επόμενες μέρες. Φταίω εγώ και κανένας άλλος. Εγώ είμαι αυτός που έφτιαξε αυτή την ομάδα και για την εικόνα της φταίω εγώ αποκλειστικά".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα