Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

Σκόρδας:"Ο Κόντης με εκβίαζε, γι'αυτό τον κρατούσα πλάι μου!"

"Ο κ. Κόντης με απειλούσε. Μαζί με τον Μόκκα ο κ. Καραμπέρης μου είχε καταθέσει μήνυση για το άρθρο 44. Ο Κόντης είχε υπογράψει για συγκεκριμένα ποσά για το άρθρο 44. Εγώ είχα αθωωθεί το 2008. Μέχρι τότε έλεγε ο Κόντης ότι θα καταθέσει ψευδώς στον εισαγγελέα για να μπω φυλακή και ο ίδιος για το αν θα πάει φυλακή έλεγε ότι δεν τον νοιάζει γιατί δεν έχει οικογένεια και παιδιά.

Ότι λάθος έχει γίνει επί των ημερών μου είναι δικό μου. Ο Κόντης με εκβίαζε για 4 χρόνια γι' αυτό έμενε στην ομάδα. Υπάρχουν μάρτυρες. Έχω απαλλαχθεί τελεσίδικα από αυτό. Πήρε λεφτά σαν δάνειο από τον Άρη. Μας έφαγε λεφτά. Γύρω στις 150-180 χιλιάδες. Η ΠΑΕ Άρης πρέπει να κάνει αγωγή για να τα πάρει πίσω. Θα το αποδείξω αυτό."

Λάμπρος Σκόρδας σε συνέντευξή του στο Αθλητικό Metropolis

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα