Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Σαλευρής:"Κατηγορηματικά αποσύρομαι, καταστράφηκα οικονομικά, η Football League είναι πλαστογραφημένη!"

Αποχωρεί από τα διοικητικά της Καλλιθέας ο Νίκος Σαλευρής! Ναι, μπορεί να το έχει πει πολλές φορές και στο τέλος να παραμένει, όμως αυτή τη φορά φαίνεται πιο αληθινό από ποτέ!Ο Σαλευρής δήλωσε πως έχει καταστραφεί οικονομικά και όσον αφορά την Καλλιθέα, τα πράγματα είναι δύσκολα και αν δεν βρεθεί υποψήφιος επενδυτής η ομάδα θα οδηγηθεί σε διοίκηση πρωτοδικείου ή στην αφάνεια...

Ο ιδιοκτήτης της Καλλιθέας παραχώρησε συνέντευξη τύπου στην οποία μίλησε εκτενώς για το πρωτάθλημα της Β Εθνικης, το οποίο και χαρακτήρισε πλαστογραφημένο!

Αποσπάσματα από τις δηλώσεις Σαλευρή:

"Λόγω της ενασχόλησής του με την Καλλιθέα, έφτασα στο χείλος της οικονομικής καταστροφής.

Μέσα από έναν απίστευτο προσωπικό μου αγώνα, που σημαδεύθηκε ακόμη και από απειλές κατά του προσώπου μου και της οικογένειάς μου, αλλά και από ραντεβού ‘θανάτου’ με επαγγελματίες μπράβους, κατάφερα μαζί με τους συνεργάτες μου να αποκαλύψω το μεγαλύτερο σκάνδαλο του ελληνικού ποδοσφαίρου, τις πλαστογραφίες πέρυσι.

Το μεγάλο ‘παιχνίδι’ έγινε στα play-off. Αρχικά θέλησαν κάποιοι να μας σπιλώσουν για δήθεν στημένο παιχνίδι με τον Ηρακλή Ψαχνών. Αντιμετωπίσαμε αυτή τη λάσπη στα δικαστήρια και αθωωθήκαμε πανηγυρικά. Οι ίδιοι κύκλοι όμως δεν ήθελαν την Καλλιθέα στη Σούπερ Λίγκα. Ενώ είχαμε κερδίσει πανηγυρικά μέσα στον Πλατανιά, τότε παράγοντες της κρητικής ομάδας μας προειδοποίησαν ‘Δεν θα πάρετε άλλο βαθμό, εμείς θα ανέβουμε’. Η ‘προφητεία’ τους ήταν εύκολη. Στις επόμενες δύο αγωνιστικές η Καλλιθέα έπεσε θύμα διαιτησιών με Καλλονή και Παναχαϊκή ενώ ο Πλατανιάς εξασφάλιζε απίστευτη διαιτητική εύνοια. Η ομάδα του Πλατανιά έπαιξε με παίκτη παραπάνω στα 4 παιχνίδια των πλέι οφ. Οι παραπάνω διαιτητές ευνόησαν σκανδαλωδώς τη συγκεκριμένη ομάδα».

Πέρυσι είχαμε καταγγείλει την πλαστογράφηση των φορολογικών και ασφαλιστικών εγγράφων. Φέτος καταγγέλουμε την ‘πλαστογράφηση’ του πρωταθλήματος! Η Καλλιθέα έπρεπε να προβιβασθεί γιατί ήταν η καλύτερη ομάδα των πλέι οφ νκαι αδικήθηκε κατάφωρα. Αυτά θα τα προβάλουμε σε όλες τις αρμόδιες αρχές».

Θέλω να σας κοινοποιήσω τις αποφάσεις μου για την ομάδα. Δυστυχώς πλήρωσα ακριβά την προσπάθειά μου να κρατήσω ζωντανή την Καλλιθέα, όταν όλοι την άφηναν να ψυχορραγεί. Δεν μιλώ για την αδιαφορία του Δήμου και της τοπικής κοινωνίας, μόνο για το ψυχολογικό φορτίο, που ανέλαβα, τις απειλές κατά της ζωής μου, τις εικόνες ντροπής που έζησα σε πολλά γήπεδα. Ταυτόχρονα οι θυσίες μου προς την ομάδα έχουν πάρει τη μορφή της οικονομικής μου καταστροφής. Αυτά τα τρία χρόνια ξόδεψα εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Η οικογένειά μου δεν μπορεί να ανεχθεί άλλες οικονομικές θυσίες όταν μάλιστα στο ελληνικό ποδόσφαιρο επιβραβεύονται οι επιτήδειοι και τιμωρούνται όσοι πιστεύουν ότι οι αγώνες κρίνονται στις 4 γραμμές του γηπέδου. Δηλώνω κατηγορηματικά ότι αποσύρομαι από την Καλλιθέα. Παραδίδω την ομάδα σε όποιον επιθυμεί να συνεχίσει το έργο μου. Ξέρω ότι θα βρεθούν πολλοί που θα με χλευάσουν, λόγω του ότι έχω υπαναχωρήσει πολλές φορές από την τελική μου απόφαση, διότι αγαπώ την ομάδα της καρδίας μου. Δεν αντέχω άλλο οικονομικά και ψυχολογικά. Εάν δεν βρεθεί συνεχιστής η ομάδα θα οδεύσει στο Πρωτοδικείο. Λυπάμαι, όμως οι δυνατότητες οι δικές μου και της οικογένειάς μου έχουν εξαντληθεί».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα