Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Σαρρής:"Θα είμαι υποψήφιος για την προεδρία της ΕΠΟ και έχω 30 Ενώσεις στο πλευρό μου!"

Επιμορφωτικό σεμινάριο των διαιτητών και βοηθών της Super League έγινε το Σάββατο 18/8 σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας...

Η είδηση βγήκε όμως από τον πρόεδρο της ΚΕΔ Γιώργο Σαρρή ο οποίος μιλώντας στην ιστοσελίδα contra.gr ανακοίνωσε πως θα είναι υποψήφιος για την προεδρία της ΕΠΟ και πως έχει στο πλευρό του τον τετραπλάσιο αριθμό ενώσεων από αυτές που χρειάζεται για να εκλεγεί!

"Ναι θα είμαι υποψήφιος για την προεδρία της ΕΠΟ και είναι οριστικό. Αυτό που απομένει είναι να γίνει Διοικητικό Συμβούλιο στην Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία για να προκηρυχθούν οι εκλογές και να δηλώσω και επίσημα πλέον την υποψηφιότητά μου για την θέση του προέδρου. Έχω συγκεντρώσει τον τετραπλάσιο αριθμό των Ενώσεων από αυτόν που χρειάζεται να έχω ως εισήγηση για να είμαι υποψήφιος πρόεδρος στην ΕΠΟ". (σ.σ. Για να βάλει κάποιος υποψήφιος πρόεδρος χρειάζεται θετική εισήγηση από 8 ενώσεις)."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα