Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Αποσύρει το ενδιαφέρον του ο Ηλιάδης για τον Άρη λόγω χρεών...

"Τα οικονομικά στοιχεία που πήρα στα χέρια μου τη Δευτέρα 06/08/2012, μου φανέρωσαν ότι οποιαδήποτε προσπάθεια, μέσα στον αρχικό μου σχεδιασμό, δεν θα είχε καμία τύχη γιατί το χρέος υπό τις παρούσες συνθήκες δεν είναι διαχειρίσιμο. Μπορεί το μπάτζετ που διαθέτουμε μαζί με τους συνεργάτες μου να είναι σημαντικό μπροστά στο οικονομικό αδιέξοδο που αντιμετωπίζει ο Άρης, αλλά συγχρόνως φαντάζει μικρό για να δώσει βιώσιμη και μακροπρόθεσμη λύση στην ΠΑΕ.

Απέναντι σε κάτι που αγαπάω δεν θα μπορούσα να λειτουργήσω τυχοδιωκτικά, όπως ενδεχομένως να έχουν κάνει κάποιοι άλλοι στο παρελθόν ή ίσως επιχειρήσουν να κάνουν στο μέλλον. Παρόμοιες λογικές είχαν ως αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή η ομάδα να βρίσκεται στα όρια της.

Εάν στο μέλλον υπάρξουν οι κατάλληλες συνθήκες, ίσως επανέλθω μαζί με τους συνεργάτες μου."

Απόσπασμα από την ανακοίνωση με την οποία ο Δημήτρης Ηλιάδης βάζει τέλος στο ενδιαφέρον του για τον Άρη, λόγω υπέρογκων χρεών...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα