Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Τσαντίστηκε και έφυγε από τη"Δίκη" ο Γιάννης Ιωαννίδης!

Προσκεκλημένος στην εκπομπή  "Δίκη"στο ΣΚΑΙ του συνάδεφλου Κυριάκου Θωμαίδη, ήταν ο Υπουργός Αθλητισμού Γιάννης Ιωαννίδης.
Μόνο που...δεν έκατσε όσο αναμενόταν. Σε μια παρέμβαση Θωμαϊδη, ο οποίος και θέλησε να του διαβάσει ένα απόσπασμα από το Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως του 2006, σύμφωνα με το οποίο απαγορεύονται οι αναδιαρθρώσεις των πρωταθλημάτων μεσούσης της σεζόν, ο Ιωαννίδης εκνευρίστηκε και τελικώς αποχώρησε από την εκπομπή!

Ο Ιωαννίδης θεώρησε πως πιέστηκε από το δημοσιογράφο, λόγω των "Παναθηναϊκών"συμφερόντων του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΙ, μιας και ο Παναθηναίκός ήταν ενάντια εξαρχής στο θέμα της αναδιάρθρωσης και μάλιστα έχει κάνει και ένσταση στο Τακτικό Διαιτητικό Δικαστήριο της ΕΠΟ, προκειμένου να μην ισχύει η απόφαση για να γίνει η Σούπερ Λίγκα με 18 ομάδες τη σεζόν 2013-14!
Απόσπασμα από τα λόγια Ιωαννίδη πριν αποχωρήσει:
«Είναι θέμα του αυτοδιοίκητου… Αυτά στην ΕΠΟ, όχι σ' εμένα.  Δεν χρειάζεται να μου διαβάσετε τίποτα, κύριε Θωμαΐδη. Ξέρω τους νόμους, είμαι καλά διαβασμένος… Υπάρχει απόφαση της ΕΠΟ, της Σούπερ Λίγκας… Δεν θα περνάτε με εμένα τις γραμμές σας. Σας παρακαλώ πολύ. Ξέρω τους νόμους. Ξεπεράσατε τα όρια, τα ανθρώπινα όρια… Εγώ έχω να σηκωθώ στις 6 το πρωί…Μίλησες για στημένα, μίλησες για ό,τι ήθελες, κ. Θωμαΐδη, αλλά εγώ ήρθα να πω τα δικά μου… Ευχαριστώ πολύ. Θέλεις να με φέρεις σε δύσκολη θέση…»,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα