Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Γκερέιρο:'Έχω ξεχάσει από πότε έχω να πληρωθώ στην ΑΕΚ!"

Στον τύπο της δεύτερης πατρίδας του Πολωνίας μίλησε ο μέσος της ΑΕΚ Ρότζερ Γκερέιρο. Ο πολιτιγραφημένος Βραζιλιάνος έκανε ασφαλώς αναφορά στα οικονομικά της Ένωσης, λέγοντας πως έχει ξεχάσει και ο ίδιος από πότε έχει να πληρωθεί!
ΑΠόσπασμα των δηλώσεων Γκερέιρο:"Δεν πληρωνόμαστε. Παρότι η διοίκηση λέει πως περιμένει νέους επενδυτές, δεν έχει αλλάξει τίποτα. Ακόμη κι εγώ έχω ξεχάσει από πότε έχουν να με πληρώσουν. Κάποιες φορές παίρνουμε ένα μικρό ποσό, αλλά σε μένα ήδη χρωστάνε ένα ποσό κοντά στο ετήσιο συμβόλαιό μου. Έχω ακόμη πέντε μήνες συμβόλαιο. Όταν τελειώσει, θα κάνω ό,τι είναι δυνατό για να πάρω τα χρήματά μου. Είναι δικαίωμά μου".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα