Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Χάβος:"Κάποιοι δεν θέλουν τον Παναιτωλικό στη Σούπερ Λίγκα!"

Έξαλλος ήταν ο Μάκης Χάβος μετά το τέλος του παιχνιδιού του Παναιτωλικού με την Καβάλα. Ο Χάβος άφησε αιχμές τόσο εναντίον των Καβαλιωτών για τις συνεχείς καθυστερήσεις των παιχτών της, αλλά και εναντίον κάποιων που όπως υποστήριξε δεν θέλουν τον Παναιτωλικό στη Σούπερ Λίγκα!
Απόσπασμα των δηλωσεων Χαβου:«Νομίζω ότι η ομάδα μας κάνοντας τρία στα τρία, θορύβησε αρκετούς και ο νοών νοείτω. Σεβόμαστε όλους τους αντιπάλους, σεβόμαστε όλους τους διαιτητές, σεβόμαστε όλο τον κόσμο. Όποιος δε σεβαστεί τον Παναιτωλικό, το δηλώνω δημοσίως, δε θα τον σεβαστούμε ούτε εμείς! Πρώτη φορά το λέω και τελευταία. Ο Παναιτωλικός είτε το θέλουν είτε όχι, θα προσπαθήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις όλοι όσοι είμαστε κοντά στην ομάδα, να βγάλουμε την ομάδα εκεί που πρέπει. Στην Α’ Εθνική! Κάποιοι όμως φαίνεται ότι δε θέλουν», τόνισε αρχικά ο Χάβος.
Στη συνέχεια μίλησε για τη διαιτησία: «Εδώ εκνευριστήκατε εσείς (σ.σ. δημοσιογράφοι) κι εγώ. Δεν θα εκνεύρισε τους ποδοσφαιριστές; Τι είναι οι ποδοσφαιριστές; Χαζοί; Όταν κόβεται ο ρυθμός του παιχνιδιού…Το ποδόσφαιρο είναι θέαμα για τον κόσμο. Γιατί πληρώνει εισητήριο ο άλλος; Είμαι πάρα πολύ οργισμένος. Πρέπει να σεβαστούν τον Παναιτωλικό. Τέτοιο ποδόσφαιρο όπως της Καβάλας εγώ δεν έμαθα και ούτε θέλω να μάθω. Το να λες στους παίκτες, πέστε κάτω, ή να αργούμε για να πάρουμε μια ισοπαλία… Ο καθένας το αντιλαμβάνεται αλλιώς το ποδόσφαιρο. Εγώ θέλω έναν Παναιτωλικό επιθετικό με όλες τις τάσεις που υπάρχουν στο σύγχρονο ποδόσφαιρο και θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να το πετύχω. Λάθη θα κάνω και εγώ. Ούτε Θεός είμαι ούτε ο Μουρίνιο!».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα