Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Πρόταση από Ρώσο επενδυτή στην Παναχαϊκή!

Θα αλλάξει χέρια η Παναχαϊκή? Ο Αλέξης Κούγιας, στη συνέντευξη Τύπου μετά το παιχνίδι της Παναχαίκής με τον Πιερικό αποκάλυψε ότι ο πρόεδρος της Ερασιτεχνικής έχει μεταφέρει στη διοίκηση της ομάδας πρόταση από Ρώσο επενδυτή, σκορπώντας ερωτηματικά...
Απόσπασμα των δηλώσεων Κούγια:«Θα σας δημοσιοποιήσω ένα γεγονός. Ο κ. Ράπτης πριν από 15 ημέρες ήρθε να πάρει χρήματα και μας είπε οι υπάρχει Ρώσος αγοραστής που θέλει να κατασκευάσει πολυκατοικίες στην Πάτρα και να αγοράσει την ομάδα. Εγώ μετέφερα το αίτημα στον ιδιοκτήτη και μου είπε ότι ήταν θετικός. Ρώτησα τον κ. Ράπτη πόσα χρήματα δίνει ο Ρώσος και μου είπε 1,5 εκατομμύριο ευρώ, που είναι τα χρέη, και 1,5 εκατομμύριο για τον ιδιοκτήτη.
Εγώ τους απάντησα ότι μπορείτε να τσεκάρετε ότι τα χρέη δεν ξεπερνούν τις 400.000 χιλιάδες και το αίτημα του ιδιοκτήτη είναι ότι θέλει τα μισά από τα χρήματα που έχει δαπανήσει τα τελευταία χρόνια. Αυτά φτάνουν τα 6,5 εκατομμύρια ευρώ. Μετέφερα το αίτημα στον κ. Ράπτη και μου είπε ότι πάρε αυτά που σου δίνουν γιατί θα έχεις άσχημο τέλος»!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα