Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Κούγιας:"Σκουπίδι ο Μαρινάκης, είμαι Παναθηναϊκός!"

Σε τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΙ μίλησε ο Αλέξης Κούγιας αναφορικά με τους στημένους αγώνες και από τα βέλη του δεν ξέφυγε ούτε ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βαγγέλης Μαρινάκης, τον οποίον και ο Κούγιας χαρακτήρισε σκουπίδι!
Επίσης ο Κούγιας αποκάλυψε πως από μικρός ήταν Παναθηναϊκός!"
Απόσπασμα των δηλώσεών του: «Ο Μαρινάκης είναι σκουπίδι, δεν μπορεί να μου συγχωρέσει ότι από τις τηλεφωνικές συνομιλίες ανθρώπων τους οποίους δεν θα δεχόμουνα στο γραφείο μου για να αναλάβω υποθέσεις τους, βρέθηκε ο ίδιος να συζητάει μαζί τους για διαιτητές και να αναδεικνύει μια εγκληματική προσωπικότητα. Εγώ έφτασα στο σημείο που δεν είχα πότε προστασία, που οδηγώ μόνος να είμαι διαρκώς πλέον με προστασία και να μη μπορώ να πάω μόνος ούτε σε ένα προσωπικό ραντεβού. Γιατί; Για να μπορώ να βρεθώ ως μάρτυρας στο δικαστήριο εναντίον όλων αυτών των ανθρώπων. Τα ίδια τραβάει τώρα και ο Αλαφούζος επειδή καταδικάζει αυτές τις συμπεριφορές και είναι αιρετικός απέναντι σε όλες αυτές τις ομάδες της Σούπερ Λίγκα. Όταν οι 10 απ αυτές έχουν αναμειχθεί σε αυτή την υπόθεση», ήταν τα λόγια του Αλέξη Κούγια, ο οποίος ρωτήθηκε και για το αν έχει συλλογικές προτιμήσεις και δήλωσε:
«Ήμουν άρρωστος Παναθηναϊκός και μάλιστα ήμουν στη 13 για να παίρνω το φθηνό εισιτήριο ως πιτσιρικάς, αλλά το 1989 έκανα πρόταση μομφής στη τότε ηγεσία της ΠΑΕ ως πρόεδρος του Ηρακλή και σε ένα παιχνίδι στη Λεωφόρο δέχθηκα επίθεση από την προστασία της οικογένειας Βαρδινογιάννη. Δεν ήθελαν του υγιείς Παναθηναϊκούς και εγώ από τότε δεν ξαναπήγα στο γήπεδο, άρα αυτό δείχνει ότι δεν βάζω καμία συλλογική προτίμηση πάνω από το ήθος μου»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα