Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Τσιτιάκοφ:"Δώνη αυτοί θα σε σκοτώσουν!"

Πράματα και θάματα ακούστηκαν στην  εκδίκαση της προσφυγής του Γιώργου Δώνη κατά της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, με την υπερασπιστική γραμμή του Έλληνα προπονητή να παρουσιάζει μία σειρά sms που είχε λάβει από τον Γκέρμαν Τσιστιακόφ

Σύμφωνα με την εφημερίδα "Goal", η δικηγόρος Λίνα Σουλούκου εμφάνισε στην Επιτροπή της ΕΠΟ ένα γραπτό μήνυμα του άμεσου συνεργάτη του Ιβάν Σαββίδη προς τον Γιώργο Δώνη, στην προσπάθεια που έκανε ο πρώτος για να τον πείσει τον Έλληνα τεχνικό να παραιτηθεί

"Γεια. Συγγνώμη αν κάνω κάτι λάθος, αλλά θέλω να σκεφτείς ότι αυτοί θα σε σκοτώσουν (“They will kill you”)! Φαντάσου να δώσεις μάχη για τα λεφτά σου πώς θα αντιδράσουν τότε οι οπαδοί και τα media...", ανέφερε στο τηλεφωνικό μήνυμά του ο Τσιστιακόφ.

Στην συνέχεια ο Δώνης απάντησε λέγοντας "έχουμε κάνει μια συμφωνία με τον ιδιοκτήτη, έχουμε οικογένειες, αλλά εσύ δεν μας σέβεσαι, μας έχεις πετάξει στα σκουπίδια! Θέλεις να παραιτηθώ για να μην πάρουμε τα λεφτά μας εγώ και οι συνεργάτες μου".

Στη συνομιλία των δύο υπήρχε και συνέχεια, με το στέλεχος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ να γράφει "Γιώργο, πρέπει να καταλάβεις πως δεν είμαι εγώ αυτός που πληρώνει τα λεφτά. Σκέψου τις καταστάσεις και πόσο επικίνδυνο το κάνεις..." και τον Γιώργο Δώνη να απαντά "Είσαι εσύ επαγγελματίας που μου λες να φύγουμε χωρίς λεφτά; Μίλα με τον ιδιοκτήτη και τελείωσε το θέμα!".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα