Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Πλεξίδας:"Είμαι τρελός, έχω λεφτά και θέλω να τα επενδύσω στην Λάρισα!"

Συνέντευξη Τύπου παραχώρησε το βράδυ της Πέμπτης (8/8) ο Βαγγέλης Πλεξίδας, ο πρώην ιδιοκτήτης των Τρικάλων και νυν ενδιαφερόμενος επενδυτής για τη Λάρισα, και ανέλυσε τα πλάνα του εάν αναλάβει την ΑΕΛ. Εντύπωση προκάλεσε η απάντησή του όταν ερωτήθηκε αν είναι ρομαντικός που θέλει να αναλάβει τη Λάρισα, όπου δήλωσε πως δεν είναι ρομαντικός, είναι...απλά τρλός και εχει τα λεφτά!Επίσης τόνισε πως το όνομα Πλεξίδας σημαίνει άνοδος για την ΑΕΛ.
Παρατίθενται αποσπάσματα από τη συνέντευξή του:
«Είμαι εδώ και είμαι ο άμεσος ενδιαφερόμενος για την ΑΕΛ. Είμαι εδώ αντιπροσωπεύοντας τον εαυτό μου και την επιχείρηση της οικογενείας μου και όχι ξένους επιχειρηματίες. Εγώ δεν είμαι μάνατζερ. Το πλάνο μου είναι να υπάρχει μια ομάδα στην Γ’ Εθνική και μια ομάδα στην Α’ τοπική κατηγορία. ΑΕΛ σημαίνει κάθε χρόνο άνοδο και την τρίτη χρονιά τετράδα στην Super League».
Ο Πλεξίδας μιλά με έργα και όχι με λόγια. Άλλωστε όπως σας είπα εγώ ζητούσα εγγυητική 27.000 ευρώ από κάποιον και του παρέδιδα ταμείο 200.000 ευρώ και δεν βρέθηκε κανείς. Το όνομα Πλεξίδας ισοδυναμεί με άνοδο.
Είμαι τρελός, όχι ρομαντικός. Έχω τα λεφτά και θέλω να τα επενδύσω στην ΑΕΛ. Έχω φανταστεί την ΑΕΛ να παίζει με τρεις φανέλες. Μαύρο, γιατί έχει χαθεί αρκετός κόσμος γι’ αυτή την ομάδα, ευκό με τη βυσσινί ρίγα όταν θα παίζει και δεν θα έχει εξασφαλίσει την άνοδο και μόλις το κάνει θα φορέσει τη βυσσινί φανέλα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα