Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Κάκος προς Μαντζουράκη:"Είσαι νούμερο"!

Το παιχνίδι της Καλλονή με τον Ατρόμητο βρήκε νικητές τους Περιστεριώτες, όμως περισσότερο εντύπωση άφησαν οι καταγγελίες του Γιάννη Ματζουράκη σχετικά με τη συμπεριφορά του διαιτητή της αναμέτρησης Τάσου Κάκου, ο οποίος φέρεται να τον αποκάλεσε...νούμερο!
"Έχω να καταγγείλω τη συμπεριφορά του κυρίου Κάκου. Υπηρετώ το ποδόσφαιρο πολλά χρόνια και τέτοια συμπεριφορά ποτέ δεν την έχω συναντήσει. Με στενοχώρησε πάρα πολύ αυτή η συμπεριφορά», είπε ο τεχνικός της Καλλονής και συνέχισε σχετικά με ένα διάλογο που είχε με τον Κερκυραίο ρέφερι αναφορικά με μια φάση που ο Ούμπιντες θα μπορούσε να έχει πάρει δεύτερη κίτρινη κάρτα: «Του είπα “μου επιτρέπεις να σου κάνω μια ερώτηση;” και πηγαίναμε αγκαλιά. Tου λέω “δεύτερη κάρτα στον Ούμπιντες μπορούσε να είναι;”. Μου λέει “όχι, δεν σφύριξα”. “Κι αφού δεν σφύριξες, γιατί επανήλθες;”, του είπα και μόλις μπαίνει μέσα στην καταπακτή μού λέει: “Μη μου κάνεις εμένα τέτοια. Είσαι νούμερο”. Θεώρησε ότι έκανα χειρονομίες."!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα