Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Καβακάς"Όλοι μου έλεγαν να μην πάω στην Παναχαίκή, η συνεργασία με τον Κούγια με κούρασε ψυχολογικά!"

Συνέντευξη στην «Sportday» έδωσε ο πρώην πλέον προπονητης της Παναχαϊκής Τίμος Καβακάς, όπυ εμφανίστηκε μετανιωμένος για τη συνεργασία του με τον πρόεδρο των Αχαιών Αλέξη Κούγια, και τόνισε πως η αλήθεια για όσα του καταλογίζουν θα λάμψει στο δικαστήριο.
Απόσπασμα των δηλώσεων Καβακά:«Όταν μου έγινε η πρόταση το καλοκαίρι, όλοι μου έλεγαν να μην πάω στην Παναχαϊκή. Καταλαβαίνετε το γιατί. Δεν έδωσα σημασία. Πίστευα ότι με τη δουλειά μου μπορώ να αλλάξω τα πράγματα. Τα λάθη είναι για τους ανθρώπους. Πήρα το μάθημά μου και θα μου είναι χρήσιμο για μελλοντικές αποφάσεις.
Με προσβάλλουν ως επαγγελματία και άνθρωπο όσα υποστηρίζει η Παναχαίκή. Η υπόθεση έχει πάρει το δρόμο της Δικαιοσύνης και στο δικαστήριο θα αποκαλυφθεί η αλήθεια. Δεν θέλω να πω κάτι περισσότερο. Η συνεργασία με τον Κούγια με κούρασε ψυχολογικά και θέλω να τη σβήσω από τη μνήμη μου. Είμαι χαρούμενος που επέστρεψα σπίτι μου και μπορώ να ηρεμήσω».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα