Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

"Ο απίθανος τύπος Κόντης, και ο κύριος μηδέν βαθμοί"

Μύδρους εναντίον του τεχνικού διευθυντή της Γλυφάδας Γιάννη Κόντη, από τον Τάκη γκώνια που μετά την αποχώρηση του από την ομάδα των νοτίων προαστίων, εξαπολύει βέλη εναντίον του¨απίθανου τύπου" κόντη, όπως τον χαρακτηρίζει!
«Στη Γλυφάδα υπάρχει ένας απίθανος τύπος που θέλει να λέγεται τεχνικός διευθυντής. Αλλά, εντάξει, στην Ελλάδα ό,τι δηλώσεις είσαι. Εγώ υπέγραψα με τον κ. Χειρίδη και μετά από τέσσερις ημέρες εμφανίστηκε ο... Μεσσίας. Μου είπε “έχω βρει έναν επενδυτή, εφοπλιστή”. Και μετά μας έλεγε για συμφωνία με τον Ολυμπιακό για παίκτες. Εγώ είχα μιλήσει με τον Καρεμπέ για να έρθουν κάποιοι παίκτες δανεικοί και είχε έρθει και ο Γιαννιώτης για 2-3 προπονήσεις. Αλλά μετά αυτός ο απίθανος τύπος, ο τεχνικός διευθυντής, κατάφερε να φύγει ο Γιαννιώτης και να μην έρθει κανείς από τους 4-5 παίκτες που είχα συμφωνήσει να πάρουμε από τον Ολυμπιακό.
Φαίνεται πως ο εφοπλιστής... μπάρκαρε και γι’ αυτό δεν εμφανίστηκε. Στη Γλυφάδα όλοι είναι απλήρωτοι. Δεν είχαμε ούτε νερό να πιούμε στην προετοιμασία ούτε για να κάνουμε εργομετρικά. Ούτε δεύτερη μπλούζα δεν είχαμε. Αν σκιζόταν η μπλούζα μας, δεν είχαμε να φορέσουμε άλλη», είπε, μεταξύ άλλων, ο Τάκης Γκώνιας, ο οποίος, όταν του έγινε επισήμανση ότι θα μπορούσε, αντί για χαρακτηρισμούς, να λέει το συγκεκριμένο άνθρωπο με το όνομά του, πρόσθεσε: «Έτσι τον λέω εγώ. Εσάς τι σας πειράζει; Εγώ τον λέω απίθανο τύπο».
Η απάντηση Κόντη ήταν λιτή αλλά εξίσου δεικτική:«Δεν θα ασχοληθώ με τις αστειότητες του κυρίου Γκώνια. Ο καθένας έχει την ιστορία του στο ποδόσφαιρο και τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους για τον συγκεκριμένο κύριο... μηδέν βαθμοί σε τρία ματς»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα