Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Υποψήφιος δήμαρχος ο Μπέος!

Λέτε επόμενος δήμαρχος Βόλου να είναι ο...Αχιλλέας Μπέος? Και όμως αυτό είναι πιθανό, μιας και ο πρώην πρόεδρος του Ολυμπιακού βόλου σκέφτεται σοβαρά να δηλώσει υποψηφιότητα για δήμαρχος!
Αναλυτικά, ο Αχιλλέας Μπέος είπε στο Βόλος 986: «Υπάρχει μια σκέψη να κατέβω για δήμαρχος. Αρχίζει και δημιουργείται πιο έντονα αυτή η σκέψη, γιατί βλέπω ότι τα τελευταία χρόνια δεν έχω δει ένα έργο. Δεν έχω δει μια προοπτική. Ο Βόλος είναι η ωραιότερη πόλη στην Ελλάδα, στις καλύτερες της Ευρώπης και έχει τις δυνατότητες να είναι μια τελείως ανεξάρτητη οικονομία από πόρους, που θα έχουν γίνει από την προσέλευση πολλών τουριστών και από τα έργα που θα γίνουν στις υποδομές. Θα δω πώς θα εξελιχθεί αυτή η σκέψη μου.
Αυτή τη χρονική στιγμή έχει την προτεραιότητα να καθαρίσει το όνομά μου και των παιδιών μου.
Δεν είμαι πολιτικός, αλλά αληθινός. Θα είμαι δίπλα στα προβλήματα του Βόλου. Αν πάρω την απόφαση, ο Αχιλλέας Μπέος δεν θα έχει αντίπαλο και θα είναι δήμαρχος όλων των πολιτών, για όλους τους Βολιώτες και αντικειμενικός. Δεν υπάρχει εδώ Νέα Ιωνία ή Βόλος. Και οι συνεργάτες μου δεν θα είναι πολιτικοί, αλλά φρέσκοι και νέοι άνθρωποι, που θα τους γράψει η ιστορία. Κάντε ένα γκάλοπ στους Νικιώτες αν με ήθελαν για πρόεδρο. Αν με ήθελαν, γιατί να μη με θέλουν για δήμαρχο;».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα