Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Ψωμιάδης:"Είμαι πολιτικός κρατούμενος", και οι δηλώσεις Πιλάβιου για πιέσεις από άτομα της νύχτας

Ότι είναι πολιτικός κρατούμενος, επανέλαβε ο Μάκης Ψωμιάδης στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων κατά την πέμπτη μέρα της δίκης για τους στημένους αγώνες, στην οποία μάρτυρας ήταν ο πρώην πρόεδρος της ΕΠΟ, Σοφοκλής Πιλάβιος, ο οποίος και δήλωσε πως τον πίεζαν άνθρωποι της νύχτας. Παρατίθενται μερικοί χαρακτηριστικοί διάλογοι.
Πιλάβιος: "Με απειλούσαν και με πίεζαν δεν ξέρετε πόσοι. Από ανθρώπους της νύχτας μέχρι Ρουμάνοι και Βούλγαροι. Το καλοκαίρι του 2011 με παίρνει ένας δημοσιογράφος και μου λέει μη γυρίσεις πίσω, θέλουν να σε σκοτώσουν. Αυτό είχε σχέση με τις αδειοδοτήσεις των ομάδων. Και εκείνη η απειλή ήταν από μια συγκεκριμένη ομάδα".
Ψωμιάδης: "Είμαι 24 μήνες κρατούμενος και δεν ξέρω το γιατί. Περίμενα πότε θα έρθετε εδώ να καταθέσετε. Το καλοκαίρι του 2011 με απόφαση της αθλητικής δικαιοσύνης αφαιρέθηκαν από την Καβάλα 8 βαθμοί και πάει η Καβάλα στην επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού και υποβιβάζεται στα ερασιτεχνικά. Μετά από έναν χρόνο έρχεστε εσείς και την επαναφέρετε στο επαγγελματικό πρωτάθλημα και βγαίνετε και δηλώνετε ότι εκείνη η απόφαση του υποβιβασμού πάρθηκε για πολιτικούς λόγους. Είστε κρυστάλλινος και το ξέρω. Πείτε εδώ στο δικαστήριο τι εννοούσατε για τους πολιτικούς λόγους. Διότι αν υποβιβάστηκε η Καβάλα για πολιτικούς λόγους, άρα είμαι κι εγώ εδώ για πολιτικούς λόγους".
 Και συνεχίζει απευθυνόμενος προς Πιλάβιο: "Εσείς με ξέρετε καλά. Είμαι κανένας γκάνγκστερ του ελληνικού ποδοσφαίρου; Με θεωρείτε τίμιο παράγοντα;". Με τον Πιλάβιο να απαντά: "Εγώ από εσάς δεν έχω δεχτεί καμία απειλή και καμία πίεση".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα