Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Κωσταντινίδης:"Με απειλούν να μην αγοράσω τη Δόξα Δράμας"!

Σοβαρές καταγγελίες κάνει ο υποψήφιος για την εξαγορά της Δόξας Δράμας Γιάννης Κωσταντινίδης, καθως καταγγέλει πως απειλείται να μην αγοράσει τη Δόξα και αναφέρεται σε ονόματα όπως ο Θοδωρής Ζαγοράκης και ο Αλέξης Κούγιας που ακούστηκε πως θέλουν να αγοράσουν την ΠΑΕ.
Απόσπασμα της ανακοίνωσης Κωσταντινίδη: "Θέλω να διευκρινίσω ότι παρά τον αθέμιτο πόλεμο που ενορχηστρωμένα εξαπέλυσε η προσωρινή διοίκηση της ΔΟΞΑΣ ΔΡΑΜΑΣ χωρίς την παραμικρή ανταπόκριση από πλευράς μου το κακό παράγινε. Αυτοί που με ανακοίνωσή τους κόπτονται ότι αυτές τις στιγμές προέχει η ηρεμία του ποδοσφαιρικού τμήματος κάνουν τα πάντα για το αντίθετο. Με προκαλούν λέγοντας ότι έχω χάσει το δρόμο προς τα γραφεία της ΠΑΕ και παραμένω α-ΜΕΤΟΧΟΣ .
Μου επιτέθηκαν προσωπικά στη μέση του δρόμου με ύβρεις και απειλές με μόνο στόχο να με αναγκάσουν να απομακρυνθώ και να μη διεκδικήσω την προεδρία της ομάδας της καρδιάς μου και να μένω απαθής θεατής της καταστροφικής λαίλαπας.
Σήμερα ανέφεραν ψευδώς (αλήθεια είπαν ποτέ μια αλήθεια?) ότι ο μεγαλοδικηγόρος των Αθηνών κ. Κούγιας με την μεσολάβηση του κ. Ζαγοράκη ήλθε σε επαφή με τον μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ κ. Αθανάσιο Σάμιο και συμφωνήσαν στην εξαγορά της ΠΑΕ από τον κ. Κούγια. Είναι ψέμα. Εχω γραπτή δήλωση του κ. Σάμιου ότι ουδέποτε συνομίλησε με κανέναν.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Με τιμή
Ιωάννης Κωνσταντινίδης".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα