Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Έχει υπογράψει στον Ολυμπιακό ο Στοϊκοβιτς

Τη φανέλα του Ολυμπιακού θα φορά από το καλοκαίρι και για δύο χρόνια ο τερματοφύλακας του Εργοτέλη Βλάντιμιρ Στοΐκοβιτς. Αυτό το αποκάλυψε ο ίδιος με δηλώσεις του στη Σερβία, παραδεχόμενος πως έχει ήδη υπογράψει με τους «ερυθρόλευκους» ως το 2016. Ο Στοϊκοβιτς σχολίασε ακόμα και τις αντιδράσεις των οπαδών στο πρόσφατο παιχνίδι των Κρητικών με τους Πειραιώτες στο Παγκρήτιο, όταν οπαδοί του Ολυμπιακού είχαν αναρτήσει υβριστικό πανό εναντίον του, επειδή έχει αγωνιστεί στην Παρτιζάν, αν και ξεκίνησε την καριέρα του στον Ερυθρό Αστέρα.
«Έχω υπογράψει ένα συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό από τον Ιούλιο του 2014 ως τον Ιούλιο του 2106. Είναι μεγάλη η επιθυμία μου να υπερασπιστώ έναν από τους μεγαλύτερους συλλόγους του κόσμου. Μπορώ να τους καταλάβω κι όλους τους άλλους οπαδούς που δεν είναι ευχαριστημένοι. Έχω συνηθίσει σε συνθήματα και πανό εναντίον μου, αλλά δεν κοιτάω ποιο χρώμα φανέλας φοράω, αλλά να επικεντρώνομαι στις αγωνιστικές υποχρεώσεις μου.Με την παρουσία μου στον Εργοτέλη έδειξα ότι είμαι σε καλή κατάσταση Οι οπαδοί το Ολυμπιακού είναι από τους καλύτερους στον κόσμο και υπόσχομαι να τιμήσω τη φανέλα. Θα δώσω και την ψυχή μου στο γήπεδο.», ανέφερε ο Σέρβος στην εφημερίδα «telegraf».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα