Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Μπέος:"Δεν μπορούν να πουν πως ήταν στημένο το ματς της Νίκης Βόλου με τα Ψαχνά χωρίς στοιχεία"

Στο Βόλος 9,86 μίλησε ο Αχιλλέας Μπέος και υπερασπίστηκε τη Νίκη Βόλου για όσα ακούγονται τις τελευταίες ώρες για"ύποπτο" ματς με τον ηρακλή Ψαχνών. Ο Μπέος υπεραμύνθηκε της βολιώτικης ομάδας, λέγοντας πως χωρίς στοιχεία δεν μπορούν να σπιλώνουν ομάδες και υπολήψεις.
Απόσπασμα των δηλώσεών του:"Για το θέμα που προέκυψε με τη Νίκη Βόλου θα μιλήσω με τη ιδιότητα του δημάρχου. Όταν μιλάω ως φίλαθλος μπορεί να βγάζω προς τα έξω τα φίλαθλα αισθήματά μου, όταν όμως μιλάω ως δήμαρχος, τοποθετούμαι επίσημα. Στην περίπτωση της Νίκης θα μιλήσω ως δήμαρχος, ως Αχιλλέας Μπέος και ως φίλαθλος, με τριπλή ιδιότητα δηλαδή. Αυτό που βίωσα εγώ, η οικογένειά μου και η αγαπημένη μου ομάδα, ο Ολυμπιακός Βόλου, την πραγματική αδικία, δεν θέλω σε καμία περίπτωση να τη βιώσει η Νίκη Βόλου. Γιατί δεν μπορούν να σπιλώσουν ιστορίες, να ρίχνουν λάσπη σε ανθρώπους, να καταδικάζουν ομάδες, χωρίς στοιχεία. Το τι έγινε στο παιχνίδι Ηρακλής Ψαχνών - Νίκη Βόλου το ξέρει καλύτερα ο κ. Πάτσης, ο κ. Στούπας και ίσως δυο-τρία άτομα ακόμη. Αυτό, όμως, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση, να δώσει το δικαίωμα σε κανέναν αθλητικό δικαστή να καταδικάσει μια ιστορία, έναν φίλαθλο κόσμο. Είναι αλητεία και το έχω βιώσει, τόσο εγώ, όσο και ο Ολυμπιακός Βόλου με το χειρότερο τρόπο. Αν κάποιοι με την πικρία που έχουν για τα όσα συνέβησαν στον Ολυμπιακό Βόλου το 2011 χάρηκαν για αυτό που έγινε με τη Νίκη, δεν σημαίνει πως το ίδιο ισχύει και για μένα.
Ζητώ από τους φιλάθλους του Ολυμπιακού Βόλου να μην επικροτούν τέτοιες καταστάσεις. Γιατί πραγματικά είναι άδικο. Δεν κάνω επικοινωνιακή πολιτική για να κερδίσω κάτι. Η έκθεση της UEFA είναι μια γελοιότητα. Για να αποδειχθεί κάτι πρέπει να υπάρχουν στοιχεία, τα οποία δεν θα πρέπει να αμφισβητούνται. Στην προκειμένη περίπτωση είμαι πεπεισμένος ότι η Νίκη δεν πρόκειται να τιμωρηθεί και αυτό το λέω με βεβαιότητα. Κι αυτό είναι το σωστό... Θα μου πείτε γιατί τιμωρήθηκε ο Ολυμπιακός Βόλου... Γιατί τότε δεν υπήρχε μια απόφαση σύμφωνα με δικαστική συνείδηση που πάρθηκε από δικαστές με ακεραιότητα. Ήταν μια απόφαση από επίορκους δικαστές. Ήταν μια ακραία πολιτική απόφαση την οποία παραδέχθηκε, εκ των υστέρων, η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία. Αν χρειαστεί, μέχρι και μάρτυρας θα πάω υπέρ της Νίκης, έστω και αν υπάρχει μια αντιπαλότητα σε επίπεδο ομάδων. Υπηρετώ το δίκαιο και αυτή είναι θέση μου. Όπως έχω τονίσει, δεν είμαι στενοχωρημένος που η Νίκη ανέβηκε στη Σούπερ Λίγκα. Τη συγχαίρω και έστειλα μάλιστα και επιστολή. Είμαι στενοχωρημένος γιατί ο Ολυμπιακός Βόλου δεν ανέβηκε κατηγορία».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα