Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Παραίτηση Πηλαδάκη μετά από 10 χρόνια στη Λάρισα

Τ΄τιλοι τέλους και επισήμως για τον Κώστα Πηλαδάκη. Ο Επί χρόνια ισχυρός άνδρας της ΑΕΛ μετά από δέκα χρόνια παρουσίας του στους «βυσσινί» υπέβαλλε την Τετάρτη (28/5) την παραίτησή του.
Ο πρώην πρόεδρος της ΑΕΛ αποχωρεί αφήνοντας αιχμές, ενώ έκανε και έναν μικρό απολογισμό της παρουσίας του στην ομάδα της Λάρισας.
Η ανακοίνωση: «Μετά από 10 χρόνια διαδρομής μου στην ομάδα που αγάπησα και επένδυσα ένα τεράστιο κομμάτι της ζωής μου με ανόδους, εξόδους στην Ευρώπη με κατασκευή γηπέδου με πολλές χαρές και λύπες σίγουρα και με λάθη χωρίς όμως κανένα δόλο να κάνω κακό στην ομάδα ορισμένοι κύριοι - ξεχνώντας τον τίμιο και αξιοπρεπή αγώνα μας ενάντια στα στημένα και κουμπωμένα ματς που προκαλέσανε την πτώση της ομάδας μας- ζητήσαμε την διαγραφή μου από μέλος νομίζοντας αφελώς ότι έτσι μπορούν να μου στερήσουν το δικαίωμα να είμαι ΑΕΛ και να την υποστηρίζω. Σας ενημερώνω οτι παραιτούμαι από μέλος για να διευκολύνω την διαδικασία σας αλλά ποτέ δεν θα πάψω να αγαπώ και να υποστηρίζω την ομάδα που είχα την τιμή να ηγούμαι σε μια εποχή που κρατήσαμε την αξιοπρέπεια και την ηθική μας ψηλά».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα